طی تفاهم نامه هلال احمر با سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی؛

کالاهای قاچاق میان نیازمندان توزیع می‌شود

براساس عقد تفاهم نامه‌ای میان جمعیت هلال احمر و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اموال قاچاقی که در اختیار این سازمان وجود دارد توسط هلال احمر خریداری و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای میان جمعیت هلال احمر و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به امضای سید امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر و امین دلیری رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی رسید که طی آن اموال قاچاق میان نیازمندان توزیع گردد.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ اموال قاچاقی که در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار دارد با قیمتی بسیار کمتر به جمعیت هلال احمر فروخته می‌شود تا مستقیما توسط این جمعیت میان نیازمندان توزیع گردد.

ضیایی در مورد این تفاهم‌نامه گفت: ما امکانات زیادی برای شناسایی نیازمندان داریم و به همین منظور سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به سراغ ما آمد تا بتواند اموالی که قصد دارد با قیمت مناسب به دست نیازمندان برساند از طریق ما میان نیازمندان توزیع کند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نحوه تعامل با سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ما اقلام این سازمان را به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری می‌کنیم و بدون اینکه آنها را وارد بازار کرده و تولیدکننده ضرر کند در اختیار نیازمندان قرار می‌دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که پرسید آیا بهتر نبود برای رونق تولید ملی از تولیدکنندگان داخلی این کالاها خریداری شود گفت: این اقلام به قیمتی بسیار پایین تر به ما فروخته می شود و ما سعی می کنیم تا به بازار لطمه نخورد ضمن اینکه برای پر کردن انبارهای خود ما قطعا از تولیدکنندگان داخلی اقلام مورد نیاز را تهیه می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این اقلام اکنون قرار است در قالب 20 هزار بسته غذایی میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع گردد.

مطابق تفاهمنامه امضا شده، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی متعهد به تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر شده و هلال احمر نیز متعهد شده تا انبارها و لجستیک خود را بنا بر نیاز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی واگذار کند.

همچنین در خصوص انجام آزمایش های فنی و تخصصی روی مواد غذایی و بهداشتی نیز همکاری های لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
کار بسیار خوبی است به شرط انکه تدابیری اندیشه شود که دوبار به بازار بر نگردد
آخرین اخبار