ادعای مشاور وزیر دفاع عربستان: اگر انصارالله از طریق صلح تسلیم نشود از طریق زور تسلیم خواهد شد!

مشاور وزیر دفاع عربستان تأکید کرد حوثی‌ها باید به پای میز مذاکرات صلح بازگردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، احمد عسیری، مشاور وزیر دفاع عربستان و سخنگوی ائتلاف عربی گفت: ما به شورشیان اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای میدانی کسب کنند. آن‌ها باید به پای میز مذاکرات بازگردند و روند صلح را از سر بگیرند.

وی گفت: ما با سازمان ملل برای محافظت از جان غیرنظامیان در یمن همکاری می‌کنیم.(!)

عسیری در حالی چنین اظهاراتی را ایراد کرد که هیئت دولت مستعفی یمن بارها در مذاکرات کارشکنی کرده است. ائتلاف عربی نیز همچنان به حملات خود در یمن به رغم آتش بس ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر عبدالملک المخلافی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن اعلام کرد که مذاکرات صلح کویت امروز (شنبه) بدون هیچ پیشرفتی به پایان می‌رسد و هیچ بیانیه پایانی یا مشترکی صادر نخواهد شد و تنها اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد.

وی مدعی شد که اگر انصارالله از طریق صلح و آشتی تسلیم نشود از طریق زور تسلیم خواهد شد و گزینه نظامی برای مقابله با انصارالله مطرح است.

اخیرا فرستاده سازمان ملل طرحی را برای حل بحران یمن ارائه کرد که دولت مستعفی یمن با آن موافقت و انصارالله با آن مخالفت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نه که تا الان در برابر توحش ماقبل جاهلیت عربستانی ها تسلیم شده اند؟تقصیر انصارالله است که پالایشگاه ها و چاه های نفت عربستان را موشک باران نمی کنئ، 2تاموشک به به آنجاها بخورد، پرچم سفید که هیچ، شوارکهای سفیدشان را هم بالا میگیرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
چه غلط های اضافی ، رهای شکم گنده سعودی ، در میدان نبرد زمینی دائما شکست می خورند ، آنوقت مثل ترسو ها با هواپیما های اجاره ای بزرگترین دشمنان اسلام( آمریکا و رژیم صهیونیستی ) به ملت بی گناه و بی دفاع یمن حمله کرده و منازل مسکونی و مساحد و مدرسه ها و بیمارستان هارا با خاک یکسان کرده و زن ها و بچه های مظلوم به شهادت می رسانند و رجز خوانی هم می کنند .
آخرین اخبار