شیراز؛

راه‌ اندازی بانک اطلاعات جامع دختران و پسران نخبه در فارس

بانک اطلاعات جامع دختران و پسران نخبه شیراز راه ‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثار الله شیراز با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان و دختران تشکیل می‌دهند که در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند گفت: برای اولین بار از سوی سپاه ناحیه ثارالله شیراز بانک اطلاعات جامع دختران و پسران نخبه این شهر در امسال راه‌ اندازی می‌شود.
محبی‌ پور افزود: نگاه غرب به دختران و زنان ابزاری است و به ‌عنوان کالا از آنان یاد می‌کنند در صورتی‌ که در اسلام ملاک شخصیت جامعه هدف تقوا، پاک‌دامنی، عفاف و حجاب و پرهیزگاری است.
وی بیان کرد: توجه به مسائل معنوی، اخلاقی، نجابت و سلامت نفس و روح مهم‌ترین فاکتور های رسیدن به جامعه‌ ای به ‌دور از ناهنجاری‌ ها و آسیب‌ های اجتماعی و اخلاقی است.
محبی‌پورادامه داد: موسسه فرهنگی، اجتماعی فجر سپاه ناحیه ثارالله شیراز در راستای حفظ کرامت دختران و زنان در یک برنامه فرهنگی اقدام به تجلیل از 50 نفر از دختران و زنان نخبه که در عرصه‌های علمی، ورزشی و اجتماعی حائز کسب مقام و رتبه کشوری و استانی شده‌اند کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: همایش تجلیل از دختران آفتاب هر ‌سال در شهرستان شیراز تا رسیدن به اهداف، آرمان‌ ها و ارزش‌ های فرهنگی، دینی و اخلاقی ادامه دارد.
انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار