پینگ پنگ المپیک ریو 2016

حذف نوشاد عالمیان در نخستین گام

نوشاد عالمیان با شکست در اولین دیدار ، با المپیک ریو خداحافظی کرد .

حذف نوشاد عالمیان در نخستین گام
به گزارش خبرنگار ورزشی گروه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، نوشاد عالمیان دومین نماینده تنیس روی میز مردان کشورمان در مسابقات تنیس روی میز المپیک ریو از ساعت 2:30 دقیقه بامداد به مصاف بوجان توکیچ از صربستان رفت و در پایان با نتیجه 4 -1 مغلوب شد تا بر خلاف المپیک لندن وداعی زود هنگان با بازی های المپیک ریو داشته باشد . 

نوشاد در حالی به مصاف حریف خود رفت که پیش از این یک بار دیگر سابقه حضور در المپیک را تجربه کرده بود .
وی در المپیک 2012 لندن خوش درخشیده بود و توانسته بود در دو بازی به برتری برسد . 
ملی پش المپیکی کشورمان با انگیزه زیادی راهی این مسابقات شد و پیش از آن که به میدان برود شاهد برتری برادرش در مقابل نماینده آمریکا بود .وی که سال های زیادی است در بالاترین سطح کشور قرار دارد در حال حاضر دارای جایگاه 98 جهان است و این در حالی است که حریف وی در جایگاه 54 جهان قرار دارد . 

نوشاد در حالی بازی را آغاز کرد که خونسردی خاصی در چهره وی دیده می شد. وی اما نتوانست در ست اول پیروز باشد و در نهایت با نتیجه 11 – 8 مغلوب حریفش شد . اما این پایان کار نبود و نوشادد بلافاصله در ست دوم به بازی بازگشت وموفق شد با نتیجه 11- 7 حریفش را مغلوب کند . 
توکیچ صرب در ست سوم به راحتی تسلیم نشد و موفق شد در یک ست نسبتا راحت نوشاد عالمیان را با نتیجه 11 – 4 مغلوب کند تا کار برای نماینده کشورمان سخت تر شود .
متاسفانه نوشاد عالمیان در ست چهارم هم موفق نبود و بازی زیبای حریف مانع نیجه گیری اش شد . نوشاد این ست را هم با نتیجه 11 -  5 شکست خورد .
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان بر خلاف ست اول ، ست پنجم را با استرس خاصی پیگیری می کرد و حتی به دلیل یک اشتباه از داور بازی کارت زرد را هم دریافت کرد با این حال بازهم این توکیچ بود که موفق شد با نتیجه 11 – 9 به برتری برسد و موجب خداحافظی زود هنگان نوشاد عالمیان با المپیک شود . 


ست اول : 11 – 8 ( توکیچ )
ست دوم : 11- 7 ( عالمیان )
ست سوم : 11 -4 ( توکیچ ) 
ست چهارم : 11 – 5 (توکیچ)
ست پنجم : 11 – 9 ( توکیچ ) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
خخخخخ
آخرین اخبار