آمریکا به اسپانیا هم رحم نکرد /پیروزی بانوان بسکتبال آمریکا در دومین دیدار

تیم ملی بسکتبال بانوان آمریکا موفق شد در دومین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم سوم جهان به پیروزی برسد .

آمریکا به اسپانیا هم رحم نکرد /پیروزی بانوان بسکتبال آمریکا در دومین دیداربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال بانوان آمریکا و اسپانیا در دومین دیدار از مرحله گروهی از ساعت 7:45 به وقت تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. دوتیم که از قدرت های بسکتبال بانوان در جهان محسوب می شوند پیش از این مسابقه توانسته بودند در بازی نخستشان مقابل حریفان به برتری برسند . با این وجود باز هم بانوان آمریکایی بودند که موفق شدند در پایان چهار کوارتر حریف اروپایشان را با نتیجه 103 -63  مغلوب کنند .

ترکیب آمریکا : مایا مور ، تینا چارلز ، دیانا تائورسی ،گرینر ، برد 
ترکیب اسپانیا : اندور ،تورنس ، پالارو ،لائورا ، کروز 

کوارتر اول 

آمریکا 29 -14 

کوارتر اول این دیدار با کولاک آمریکایی ها آغاز شد .آن ها که مایا مور ، تینا چارلز و دیانا تائوراسی را در اختیار داشتند موفق شدند سبد اول را توسط دیانا تائوراسی کسب کنند . اسپانیایی ها اگر چه تلاش کردند تا هر چه سریع تر به بازی باز  گردند وحتی  در لحظاتی از حریفشان پیشی گرفتند اما باز این آمریکایی ها بودند که  توانستند با انجام یک بازی زیبا حریفشان را مغلوب کنند .
کوارتر دوم 

آمریکا 25 – 23 

کوارتر دوم را اسپانیایی ها بهتر آغاز کردند و موفق شدند در یک بازی زیبا و با برنامه حریفشان را به چالش بکشند .آن ها که مانند کوارتر اول در مقاطعی از حریفشان پیش افتادند باز هم در نهایت موفق نبودند و در آخر این بانوان آمریکایی بودند که توانستند با نتیجه 25 – 23 برنده میدان باشند . 

کوارتر سوم 

آمریکا 20 -14 

کوارتر سوم هم این آمریکایی ها بودند که برتر میدان بودند اگر چه اسپایا در کوارتر دوم عملکرد خوبی داشت اما نتوانست در کوارتر سوم هم این برتر را حفظ کند . آن ها در نهایت این کوارتر را هم باختند تا کارشان در کوارتر چهارم مشکل تر شود .

کوارتر چهارم 

آمریکا 29 – 12 اسپانیا 

اسپانیایی ها که دیگر در کوارتر چهارم زوری نداشتند نتوانستند به بازی بازگردند و در نهایت بازی را با نتیجه 29 – 12 به حریف قدرتمندشان واگذار کردند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار