زاهدان؛

طرح های صنعتی دغدغه آب نداشته باشند

سهمیه آب طرح‌های صنعتی افزایش می‎یابد. ا

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ستاندار سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان طرح‌های صنعتی در استان نباید هیچگونه دغدغه و محدودیتی در بحث تأمین آب مورد نیاز طرحشان داشته باشند و در این راستا سهمیه آب طرح‌های صنعتی را از یک درصد به حداقل سه درصد خواهیم رساند.

علی اوسط هاشمی در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان افزود: متقاضیان طرح‌های صنعتی در استان نباید هیچگونه دغدغه و محدودیتی در بحث تأمین آب مورد نیاز طرحشان داشته باشند و در این راستا سهمیه آب طرح‌های صنعتی را از یک درصد به حداقل سه درصد خواهیم رساند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه الگوی تغییر بهینه مصرف آب باید یکی از اولویت‌های استان باشد، افزود: خواستار موضع فعال دبیرخانه و افزایش توان کارشناسی و مطالعاتی و پژوهشی بر روی مسأله آب در استان شد.
هاشمی گفت: شورایی متشکل از دبیرخانه با مشارکت کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان صرفا برای بحث حفاظت از منابع آب تشکیل شود.
وی افزود: امروزه در بسیاری از کشورها از فاضلاب آب شرب تولید می‌شود اما متأسفانه در استان ما نه تنها در بحث آب شرب که حتی برای مصارف کشاورزی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: افزایش ، شهمیه ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار