تولید و عرضه کدام خودروی خارجی نصیب کشور می شود؟

خودروی پژو 2008 و خودروی پژو 301 از نیمه اول سال 96 قابل عرضه است.

تولید و عرضه کدام خودروهای خارجی نصیب کشور می شود؟به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،حسینی مدیر عامل ایساکو در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه خودرو که در مشهد در حال برگزاری است، گفت: به دلیل فرصت محدود در زندگی شهری و به جهت کاهش مراجعات حضوری، گروه خودروسازی ایران خودرو سیستم خدمات سریع به صورت پایلوت را در تهران راه اندازی کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه قابلیتی در این سامانه ایجاد شده که  قیمت های مصوب کلیه قطعات مورد نیاز مشتری قابل رویت است، افزود: مشتری می تواند اجرت هایی را که به نمایندگی ها پرداخت می کند توسط این سامانه مشاهده کند، البته اجرت کار در نمایندگی ها به رتبه های مختلف و درجه بندی آنها بستگی دارد.
 
حسینی اصلی ترین هدف این طرح را کاهش مراجعات حضوری به نمایندگی ها دانست و اظهار داشت: هزینه دست مزدها در این طرح حداقل ده درصد از شبکه نمایندگی ها ارزان تر است.


***سیتروئن مکلف به صادرات 30 درصدی محصولات سایپا

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: در دوران تحریم شرکای خارجی کار با ما را کنار گذاشتند و هزینه سنگینی را بر ما تحمیل کردند، برای رفع این مشکل تدابیری اندیشیدم که طی آن سرمایه گذران خارجی باید سهام دار باشند تا در شرایط سخت کمال همکاری را داشته باشند.  
 
جمالی از تفاهم فروش 50 درصدی از سهام ساپیا به سیتروئن خبر داد و گفت: در قرارداد جدید سیتروئن با گروه خودرو سازی سایپا 30 درصد محصولات مشترک دو خودرو سازی تا 5 سال باید توسط شرکت خارجی سیتروئن عرضه شود.
 
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با اشاره به اینکه ماه گذشته بیش از هزار خودرو به عراق صادر کردیم، افزود: در حال مذاکره با صندوق ضمانت صادرات و بانک توسعه صادرات جهت ضمانت هستیم و این بانک قول اعتبار 40 میلیارد تومانی به منظور صادرات را داده است.
 
وی با اشاره به اینکه در نظر داریم سالانه دو محصول جدید را به بازار معرفی کنیم، گفت: محصولات جدیدی از گروه خودرو سازی چانگان، بلریان، سیتروئن، سایپا دیزل و زامیاد به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا عنوان کرد: عرضه ساینا به بازار در سال گذشته جهت جایگزینی محصولات ارزان قیمت صورت گرفته است.


** رونمایی نسل جدید پژو
 
همچنین خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین المللی مشهد محصولات جدید داخلی به معرض نمایش گذاشته شده، گفت: خودروی پژو 2008  از دی ماه  سال جاری، پژو 301 و 308 از نیمه اول سال 96 و خودروی پژو 508 به منظور رقابت بازار داخلی با خودروهای هم سطح عرضه خواهند شد و همچنین خودروی 207 کاملا بومی سازی شده و با تغییرات جدید به فروش خواهد رسید.

وی ازعرضه رنو کلیو در نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: طی دو روز 21هزار دستگاه از خودرو اچ سی کراس پیش فروش شد و ظرفیت فروش آن تا پایان خرداد 96 پر شده و ارزان ترین خودرو کراس ایران است.
 


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران خودرو ، سواری ، پژو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
چون متاسفانه با شرکتهای فرانسه می تونند پول خوبی به جیب بزنند وخودرو بی کیفیتی به ملت واگزار کنند ولی بقیه کشورها نمیشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
ما نمیتونیم از پراید دل بکنیم خودرو ها خارجی همشون بی کیفیتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
خدایش که با هر شرکتی قرارداد ببنید بعد از ی مدت قطعاتشو چینی می کنید پس بهتر نیس با همو چین قرارداد ببنید که حداقل این همه فرانسه برامون ساز مخالف نزنه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
شورولت
-
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
چرا سراغ تویوتا نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
به خاطر اینکه فرانسه قبول کرده که ایران هر قیمتی بگه بفروشه و با قیمت فروش در ایران کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
حتما نباید صد سال دیگر خوردروهای فوق مدرن بسازیم . همین الان هم افرادی هستند که با باز کردن و تحلیل ساختار بهترین مدل بنز میتونند اونا در داخل بسازند .
تازه مدل اتوماتیکش هیچ قسمتش برقی و مدرن نیست به غیر از دندنش . شش ماه برای مهندسی معکوس آخرین مدل بنز لازم است . قطعاتش هم ایساکو . ما دانشمند موتور ساز داریم . دیگه چی میخواهید . ایران خودرو مثلا هزینه کند و نخبه ها را ساپورت مالی کند آنها در یک دانشکده مرتبط تحصیل کنند بعد استخدام و مدل سازی دیجیتال و واقعی و ساخت . به هر حال محدودیتی در تولید خودرو مجهز و ایمن و راحت وجود ندارد . همین مینی بوس ها و اتوبوس های ساخت داخل به قدری میتوانستند مجهز شوند . همین مجهز شدن همه را به سمت شرکت میکشاند . حتی کشورهای دیگر نیز درخواست کارخانه میکردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
این فرانسه مگه چی داره!!!!!!!! جا برای پارک ماشین نیست الان سر جای پارک دعوا میشه شما هی ماشین بی کیفیت و ...... بیارید
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
چرا فقط با فرانسه @@!!$$؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
چرایش را نپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
ما ک همین پرایدم نمیتونیم بخریم مبارک کسایی ک میتونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
هیچی پراید نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
خودرویی نصیب مردم میشود که//بهترین کیفیت//مناسبترین قیمت//کمترین الودگی//انتقال تکنولوزی//داراست/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
من نمی دونم چرا چسبیدن به فرانسه
اولا تو مذاکرات هسته ای خیلی ایران رو اذیت کرد دوم اینکه الان فرانسه در زمینه ی خودرو دیگه حرفی برای گفتن نداره و خودروسازهای خیلی بزرگ تر و با کیفیت تری وجود دارن
آخرین اخبار