اهواز؛

کسب مقام های کشوری توسط زندان‌های استان خوزستان

وظیفه اصلی سازمان زندان‌ زندان‌ها نگهداری مجرمانی است که از سوی مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در کنار آن رسالت بازپروی و اصلاح و بازگشت سعادمندانه آنان به جامعه را نیز عهدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خوزستان گفت: در مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان‌ها مباحث مختلف قرآنی در حال اجراست به نحوی که در سال گذشته بیش از 14 مقام کشوری در این زمینه کسب کرده‌ایم.

نادر ایگدر اظهار کرد: وظیفه اصلی سازمان زندان‌ زندان‌ها نگهداری مجرمانی است که از سوی مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در کنار آن رسالت بازپروی و اصلاح و بازگشت سعادمندانه آنان به جامعه را نیز عهدار است.

ایگدر با بیان اینکه کارکنان زندان‌ها در عین گمنامی سهم بزرگی در امنیت جامعه دارند افزود: زندانی پس از اینکه وارد زندان می‌شود برای آن تشکیل پرونده شخصیتی شده و با توجه به نیازهای آن برنامه‌های اصلاحی و تربیتی برایش انجام می‌شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خوزستان تصریح کرد: با اقدامات مددکاری سعی شده است استرس زندانی را در بدو ورود کاهش دهیم و با پیگیری اقدامات قضایی زمینه را برای اصلاح و بازپروری آنان فراهم کنیم.

ایگدر ادامه داد: در مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان‌ها مباحث مختلف قرآنی در حال اجراست به نحوی که در سال گذشته بیش از 14 مقام کشوری در این زمینه کسب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از 4 هزار و 800 زندانی حافظ قرآن کریم در سامانه ثبت اوقاف شده است که 50 نفر از آنان حافظ کل هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.