المپیک ریو 2016؛

عادل مجللی بدون آمادگی راهی ریو می شود

قایقران کانوئینگ کشورمان به دلیل کنار گذاشته شدن رقیبان روسیه بدون هیچ آمادگی راهی المپیک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛عادل مجللی مقدم قایقران رشته کانو کانادایی ماده 200 متردر آخرین لحظات که تست ورزشکاران را برای حضور در المپیک می گرفتند و تست پنج قایقران روسی مثبت از آب در آمد توانست سهمیه حضور در المپیک ریو 2016 را کسب کند.  
 
وی متولد اول فروردین 1372 از استان گلستان است و پاروزن رشته کانو کانادایی است و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، اینچئون، کره جنوبی، در ماده کانو تک نفره مردان، مسافت ۲۰۰ متر، پس از قایقرانانی از چین و ژاپن و با فاصله ۰٫۰۱۵ (پانزده هزارم) ثانیه نسبت به نفر دوم، به نشان برنز رسید.
 
همچنین در فینال B کانوی یک نفره ۲۰۰ متر مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در جایگاه نخست ایستاد.  
 
در این خصوص با علیرضا محمدی رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: در مسابقات زیر 23 سال بلاروس بودیم که خبر دادند دوپینگ رقیب روسی عادل مجللی که سال گذشته با وی رقابت کرد، مثبت و این ورزشکار از حضور در ریو محروم شدپبه این خاطر عادل جایگیزین وی برای حضور در سهمیه می شود که خبر خوبی بود.
 
وی افزود: البته زمانی در پیش نداریم که وی بتواند با برنامه ریزی خاص و مانند سایر المپیکی ها تمرین کند تنها یک هفته زمان باقی است که با الیاس اقلیمی مربی ایرانی اش برای حضور در مسابقات در تهران تمرین می کند و تغییری در روند تمریناتش ایجاد کند البته تنها شانسی که آورد این بود که از سال گذشته تمرینات را رها نکرد.

محمدی در ادامه تاکید کرد: اگر نتایج زودتر اعلام می شد به طور حتم عملکرد مجللی بهتر بود البته نا امید نیستم و امیدوارم این ورزشکار باانگیزه باشد و بهترین نتیجه را برای کشور کسب کند.
 
رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه تاکید کرد: مسابقات عادل 27 مردادماه است و به این منظور 22 مرداد اعزام می شود که پیش از آن باید در ریو تمرین کوتاهی داشته باشد و ریکاوری هم برای حضور در رقابت های المپیک انجام دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار