اهواز؛

آموزش آتشنشانان جدید در اهواز

دوره آموزشی آتش‌نشانان جدید سازمان آتشنشانی اهواز آغاز شد..

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزشی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:  دوره آموزشی 44 نفر از نیروهایی که برای تصدی شغل شریف و سخت آتش‌نشانی مراحل جذب و آزمون را پشت سر گذاشته‌اند، از روز گذشته (18 مردادماه) در مرکز آموزشی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آغاز شده است.

علی تراب‌پور اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون سراسری استخدامی، اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی اقدام به تدوین برنامه مدرن آموزشی در دو بخش تئوری و عملی جهت آماده‌سازی نیروهایی زبده و متبحر برای مقابله با انواع حوادث پرداخت.

تراب‌‌پور ادامه داد: در این دوره 44 نفر نیروی جدید به مدت 45 روز آموزش‌های مقدماتی، تکمیلی و حرفه‌ای را زیر نظر اساتید مجرب گذرانده و سپس آزمون‌های سخت تخصصی تئوری و عملی برای آنان برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان جهت گذراندن دوره‌های کارآموزی به ایستگاه‌های مختلف معرفی و مشغول به خدمت و کسب تجربه می‌شوند.

معاون آموزشی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: شغل مقدس آتش‌نشانی حوزه عملکرد وسیعی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و با توجه به تنوع حوادث و علل بروز آنها همواره لازم است که آتش‌نشانان جهت مقابله و کنترل این حوادث، با علل و شرایط ایجاد آنها آشنا بوده و آمادگی خود را در بالاتربن حد حفظ کنند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.