وداع نماینده آفریقا با المپیک / زیمباوه دوباره 6 تایی شد

تیم ملی فوتبال بانوان استرالیا زیمباوه را 6 تایی کرد .

وداع نماینده آفریقا با المپیک / زیمباوه دوباره 6 تایی شدبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی فوتبال بانوان استرالیا و زیمباوه دردیدار دوم مرحله گروهی از گروه Fبازی ها به مصاف یکدیگر رفتند . 

استرالیا که در بازی گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کانادا شده بود به دنبال پیروزی بود . زیمباوه هم مانند استرالیا نخستین بازیش را با نتیجه 6 بر 1 مغلوب آلمان شده بود و به دنبال آن بود تا با کسب حتی یک تساوی مانع حذف زود هنگامش از المپیک شود . 

استرالیایی  ها اما اجازه ندادند تا زیمباوه ای ها امیدوار بمانند . آن ها در همان ابتدای بازی ودر دقیقه 2  توسط لیا دوانا به گل رسیدند. 

نماینده قاره سیاه که بازی را مشکل می دیدند تلاش زیادی انجام ندادند و دو گل دیگر در دقایق 15 و 37 توسط کلارا پولیکرز و النا کندی دریافت کردند اما این پایان کار نبود . زنان استرالیا 3 بار دیگر و در نیمه دوم 2 بار توسط میشل و یک بار توسط کیهیل به گل رسیدند . تا زیمباوه را مانند بازی نخست 6 تایی کنند .  نماینده قاره سیاه هم اما بیکار نشست و توانست در دقیقه 90 یک گل بزند تا هم در دو بازیش با نتیجه مشابه 6 بر1 مغلوب حریفان شده باش و هم وداع زود هنگامی با المپیک داشته باشد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار