المپیک ریو 2016

غوغای بسکتبالیست های زن ترکیه در ریو/ژاپن مغلوب شد

تیم ملی بسکتبال بانوان ترکیه ، ژاپن را مغلوب کرد.

غوغای بسکتبالیست های زن ترکیه در ریو  /  ژاپن مغلوب شد
به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال بانوان ترکیه و ژاپن در سومین دیدار گروه اول بازی ها، از سعت 1:15 بامداد به وقت تهران به مصاف هم رفتند.

زنان ژاپنی پیش از این موفق شده بودند در دو دیدار قبلی شان برزیل میزبان و بلاروس را مغلوب کنند .اما ترک ها در هر دو بازی قیلی خود در مقابل فرانسه و استرالیا شکست خورده بود.

کوارتر اول این دیدار با بازی فوق العاده تیم ملی زنان ترکیه آغاز شد . آن ها موفق شدند سبد اول را توسط لارا سندرز بدست آورند اگر چه ژاپنی ها به سرعت به  بازی بازگشتند و حتی موفق شدند در دقایقی،  رقابتی پایپای را در پیش بگیرند اما باز این زنان ترکیه بودند که توانستند با انجام یک بازی زیبا 24 – 9 زاپن را مغلوب کنند.

ژاپنی ها که به شدت از اتفاقات رخ داده در کوارتر اول بهت زده بودند تلاش کردند تا در کوارتر دوم نتیجه را جبران کنند. چشم بادامی ها در ادامه موفق بودند و توانستند با یک بازی با برنامه در کوارتر دوم به تساوی 14- 14 برسند.

کوارتر سوم هم برای ژاپنی ها با شکست به پایان رسید . ژاپنی ها که موفق شده بودند پیش از این در کوارتر دوم حتی به تساوی با حریفشان برسند با این حال نتوانستند در این کوارتر موفق باشند و مغلوب عملکرد خوب ترک ها شدند . این کوارتر با نتیجه 19 – 16 به سود تیم ملی بانوان بسکتبال ترکیه به پایان رسید. 

ژاپنی ها با این که توانستند با انجام یک بازی خوب در کوارتر چهارم با نتیجه 23 -19 به برتری برسند اما در مجموع نتوانستند پیروز باشند . آن ها در مجموع چهار کوارتر با نتیجه 76 – 62 مغلوب ترکیه شدند .

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، ریو ، برزیل ، ترکیه ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار