اسکندری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بعید می‌دانم اصولگرایان در انتخابات 96 از روحانی حمایت کنند

رئیس ستاد انتخابات حزب موتلفه گفت: بعید است مجموعه اصولگرایان در نهایت به گزینه حمایت از روحانی در انتخابات 96 برسند.

شصالح اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: تجربه نشان می‌دهد که دوران ریاست جمهوری در کشورمان 8 ساله است.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه گفت: از دو دهه پیش به اصلاح‌طلبان بارها تذکر داده شد که در تربیت نیروهای سیاسی اهتمام بیشتری داشته باشند و نخبگان جدیدی را به کشور معرفی کنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که اصلاح‌طلبان هیچ فردی در تراز ریاست جمهوری ندارند، مجبورند که باز هم  بر سر حمایت از روحانی در انتخابات 96 به توافق برسند.

رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه در خصوص اولویت‌های دولت در یک سال باقی مانده از فعالیتش گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد، ارائه و اجرای یک برنامه کوتاه‌مدت برای خروج از وضعیت سکون و رخوت پسابرجام است.

اسکندری در واکنش به میزان احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات آتی، بیان داشت: رهبران اصلاحات به دلیل قحط‌الرجالی که در این جریان وجود دارد ناگزیرند از روحانی در انتخابات آتی حمایت کنند.

وی در رابطه با علت حمایت برخی از اصولگراها از روحانی گفت: موضع‌گیری‌های شخصی افراد نباید به نام جریان‌های سیاسی نوشته شود و بعید است مجموعه اصولگرایان در نهایت به گزینه حمایت از روحانی در انتخابات سال آینده برسند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه چینش دولت یازدهم و گرایشات سیاسی روحانی کاملا اصلاح‌طلبانه بود، گفت: علی‌رغم شعارهای فراجناحی روحانی، دولت وی تک جناحی بود.

وی در واکنش به این مسئله که آیا روحانی با توجه به در دست داشتن تریبون‌های رسمی می‌تواند رقبایش را برای انتخابات سال 96 مشخص کند، گفت: با توجه به عقبه سیاسی روحانی بعید است که وی به این سمت و سو برود، از طرف دیگر در قوانین کشور منع مداخله دولت‌ها در انتخابات آورده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار