افشای دست داشتن تعدادی از افسران بلندپایه عراقی در انفجار تروریستی کراده

گزارشگر پارلمان عراق، از دست داشتن افسران بلندپایه وزارت کشور و ستاد فرماندهی عملیات بغداد در انفجار تروریستی "کراده" خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "عماد یوخنا" –گزارشگر و عضو کمیته امنیت ملی و دفاع پارلمان عراق، در گفتگو با خبرگزاری "اسپوتنیک" از دست داشتن افسران بلندپایه وزارت کشور عراق و ستاد فرماندهی عملیات بغداد در انفجار تروریستی "کراده" در ژوئیه گذشته خبر داد.

"عماد یوخنا" گفت: "جلسه کمیته امنیتی، امروز برگزار و طی آن، گزارش های مرتبط با تحقیق در مورد انفجار "کراده" در بغداد که به دنبال آن 324 نفر کشته شدند، مورد بررسی قرار گرفت و شنبه آتی، این بررسی ها کامل و تحویل پارلمان خواهد شد."

وی تصریح کرد: "این گزارش ها، حاوی اطلاعات امنیتی مهم از نحوه وقوع انفجار، اسامی مقصران و توصیه های کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان در مجازات این افراد است. برخی از افسران بلندپایه وزارت کشور و ستاد عملیات بغداد در این انفجار تروریستی دست داشته اند."

"یوخنا" احتمال داد با توجه به اطلاعات مهمی که در این گزارش وجود دارد، جلسه قرائت آن به صورت محرمانه برگزار شود.

این گزراشگر پارلمان عراق در پایان افزود: "گزارش تحقیق در مورد انفجار کراده، مفصل است و اسامی بسیاری در آن به چشم می خورد که چنانچه پارلمان مصلحت بداند، اعلام خواهد شد."

گفتنی است، وزارت بهداشت عراق اعلام کرد به دنبال انفجار تروریستی که سوم ژوئیه در منطقه "کراده" بغداد به وقوع پیوست، 324 نفر کشته شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار