کرمان؛

خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم بوده که با اطلاع‌رسانی درست ،در جبهه اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمدعلیرمضانی با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت در جمع ناویان مرکز دریایی شهدای نظام وظیفه سیرجان گفت: امروز هم عزت ملت ایران و اقتدار نظام اسلامی از پیروزی ملت بر کفر جهانی در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امنیت و اقتدار دو موضوع اصلی نظام اسلامی است که باید حفظ شود و همین آموزش‌های معارف جنگ که انتقال تجربیات است، جوانان را همان نسل دوران دفاع مقدس رقم می‌زند و اگر دشمن هم حرکتی علیه کشور و ملت ایران داشته باشد با شکستی بدتر از دوران دفاع مقدس روبه‌رو می‌شود.

علیرمضانی گفت: مراسم ما را به یاد دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس انداخت و این شور و حرارت لشکر اسلام بسیار خوب بود که برنامه‌ریزی شده و با این برنامه‌ها ارزش‌ها فراموش نمی‌شود و خاطرات دوران جنگ از یاد نمی‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبرنگاران را سربازانی شجاع و دلاور و بی‌ادعا در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جنگ علیه تهاجم فرهنگی و عرصه اطلاع‌رسانی است.
در ادامه این مراسم جمعی فرماندهان دوران دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل خاطرات هشت سال دوران دفاع مقدس پرداختند و تجربیات این دوران را به ناویان و دانشجویان ارائه دادند تا پایان دوره آنان علاوه بر آموزش‌های نظامی،عقیدتی و علمی، تجربیات دلاوران سپاه اسلام را هم به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار