شیراز؛

آمادگی شهرک های صنعتی فارس برای جذب سرمایه گذاران

زیر ساخت های مناسب برای جذب سرمایه گذاران در بخش صنعت شهرک های صنعتی استان فارس ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک های صنعتی مهمترین زیر ساخت استقرار واحد های صنعتی و جذب سرمایه گذاری است و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.
شاپور قنبری با اشاره به مشوق های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان از اعمال تخفیف 50 درصدی قیمت زمین به متقاضیان ایجاد واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق محروم استان افزود: سرمایه گذاران اقدام به ایجاد واحد های صنعتی بزرگ نمایند از تخفیف های ویژه نیز برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: معافیت های مالیاتی 10 ساله، امکان پرداخت اقساطی 70 درصد از قیمت حق انتفاع زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی و اعمال تخفیف ها و مشوق های سرمایه گذاری از جمله شرایطی است که برای سرمایه گذاران اعمال می شود.
قنبری بیان کرد: تاکنون بیش از پنج هزار و 200 قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فارس منعقد شده است.
وی با با بیان اینکه دو هزار و  165واحد صنعتی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد، گفت: در این واحد های صنعتی برای بیش از 30 هزار و 450 نفر اشتغال ایجاد شده است.
قنبری با بیان اینکه توسعه کیفی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در اولویت برنامه های امسال  است خاطر نشان کرد: 150 طرح عمرانی در حوزه های مختلف زیرساختی در شهرک های صنعتی استان در مرحله عملیات اجرایی و 100 طرح عمرانی جدید  دیگر نیز تا پایان سال اجرایی می شود.
 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس  با بیان اینکه این استان در زمینه تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری زمین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است تصریح کرد:در 61 شهرک و ناحیه صنعتی زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع فراهم است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.