المپیک ریو 2016؛

آخرین جدال در گروه نخست/ بسکتبالیست های زن بلاروس، امیدوار به صعود

آخرین دور رقابت های مقدماتی بسکتبال بانوان المپیک در گروه نخست امروز با انجام 3 دیدار پیگیری می شود .

آخرین جدال در گروه نخست/ بسکتبالیت های زن بلاروس، امیدوار به صعودبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،آخرین دور رقابت های مقدماتی بسکتبال بانوان المپیک در گروه نخست امروز با انجام 3 دیدار پیگیری می شود.

استرالیای قدرتمند امروز در اولین دیدار از ساعت 19:45 دقیقه به وقت تهران در برابر بلاروسی قرار می گیرد که انگیزه زیادی در این بازی دارد. 

بسکتبالیست های زن استرالیایی تاکنون در همه بازی هایشان به برتری رسیده اند و با اقتدار در صدر جدول قرار دارند اما وضعیت بلاروسی ها بسیار متفاوت است، آن ها تنها در یک بازی به برتری رسیده اند و در سایر دیدار ها با نتیجه ای بسیار نزدیک مغلوب شده اند و در لبه پرتگاه هستند و می توانند در صورت پیروزی در این دیدار و شکست ترکیه و زاپن راهی مرحله بعد شوند. 

دومین دیدار امروز هم میان دو تیم ترکیه و برزیل برگزار می شود، برزیلی های میزبان در تمام بازی های گذشته شان مغلوب شده اند و در انتهای جدو.ل قرار دارند اما ترک ها این گونه نیستند و با دو بردی که در دو بازی آخر خود به دست آوردند امید زیادی به صعود دارند، تیم ملی زنان بسکتبال ترکیه تنها در صورتی از صعود باز می مانند که مغلوب برزیل شوند و بلاروسی ها هم استرالیا را شکست دهند. 

آخرین دیدار امروز هم میان دو تیم فرانسه و ژاپن برگزار می شود، دو تیم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند و انگیز های زیادی برای حضور در این بازی دارند، ژاپنی ها اگر در این بازی مغلوب شوند احتمال دارد که از صعود باز بمانند . البته احتمال این اتفاق کم است زیرا رقیب آن ها بلاروس کار سختی مقابل استرالیا دارد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار