خروج هواپیما از باند، "فرودگاه مهرآباد" را بست + فیلم

یک فروند هواپيمای متعلق به ایرلاین اترک در فرودگاه مهرآباد از باند خارج شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند هواپيمای متعلق به ایرلاین اترک (پرواز 1943 مسیر تهران به مشهد )در زمان بلند شدن از زمین به دلیل شکستگی چرخ ، از باند خارج شد.
 
هم اكنون فرودگاه مهرآباد به روی همه پروازها بسته شده است  و پروازهايی كه قرار بود در مهرآباد به زمين بنشينند به فرودگاه‌های ديگری مانند اصفهان هدايت شدند.
 
همچنین در حال حاضر پرواز از مبدا فرودگاه مهرآباد نيز متوقف شده است.
 
البته در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و اکنون گروه ایمنی زمینی و آتش نشانی  برای امدادرسانی در فرودگاه مهرآباد حضور دارند.
 
بر اساس این گزارش به گفته سخنگوی هواپیمایی کشوری،  هیچ مشکل خاصی برای هواپیمای اترک به وجود نیامده است و تا لحظاتی دیگر پروازها به حالت عادی بر می گردد.
 
جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : مسافران پرواز مشهد در سلامت کامل به سر می برند و قرار است بلافاصله پس از باز شدن باند فرودگاه، با هواپیمای جایگزین به مقصد پرواز کنند.
 
وی افزود: هنوز دلیل حادثه مشخص نیست ،تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در محل حاضر شده و پس از بررسی های لازم دلیل آن را اعلام می کند.
 
بر اساس آخرین اخبار، باند فرودگاه مهرآباد بازگشایی شده و مسافرین پرواز های خروجی درحال سوارشدن به هواپیما هستند و پروازهای ورودی می توانند به سمت فرودگاه مهراباد بازگردند.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار