کرمانشاه؛

راه اندازی سه دانشکده جدید در دانشگاه علوم پزشکی

سه دانشکده جدید «علوم و فناوری‌های نوین»، «علوم و صنایع غذایی» و «توانبخشی» تا سال آینده در راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه‌اندازی سه دانشکده جدید «علوم و فناوری‌های نوین»، «علوم و صنایع غذایی» و «توانبخشی» تا سال آینده در این دانشگاه خبر داد.

دکتر حسین کریم گفت:خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی توانستیم کار بزرگی رقم بزنیم و با گرفتن مجوز هفت رشته تخصصی و راه اندازی آنها توانستیم ظرف مدت یک سال و نیم پرونده رشته‌های تخصصی استان را ببندیم.

وی از گرفتن مجوز رشته‌های تخصصی ارتوپدی، طب اورژانس، پوست، گوش، حلق و بینی، رادیوتراپی، چشم و پزشک خانواده طی یک سال و نیم گذشته خبر داد.

کریم افزود: با گرفتن مجوز راه اندازی این رشته‌ها پرونده رشته‌های تخصصی دانشگاه بسته شد و شهریور ماه جشن تکمیل رشته‌های تخصصی دانشگاه برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: علاوه بر این طی این مدت موفق شدیم مجوز راه‌اندازی چهار رشته PHD و نیز 12 رشته کارشناسی ارشد را هم بگیریم و مجموعا با راه‌اندازی این 23 رشته تخصصی، PHD و کارشناسی ارشد، پایه خوبی برای افزایش رشته‌های فوق تخصص و فلوشیب در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به وجود سه رشته فوق تخصصی اطفال، بزرگسالان و جراحی قلب در استان، گفت: برای افزایش رشته‌های فوق تخصص استان هم برنامه داریم و چنانچه بتوانیم سالانه مجوز دو رشته فوق تخصص را دریافت کنیم، ظرف چند سال آینده به جایگاه خوبی در این زمینه می‌رسیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  افزود: بیمارستان معتضدی، فارابی و طالقانی بزودی به چرخه آموزش برگردانده می‌شوند و تاکنون 80 درصد مقدمات کار انجام شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.