عارف در جمع خبرنگاران:

فراکسیون امید موافق استیضاح فانی نیست/ دادستانی در جریان توهین به رئیس‌جمهور ورود کند

نماینده مردم تهران گفت: فراکسیون امید موافق استیضاح وزیر آموزش و پرورش نبوده و فردا جلسه‌ای را با فانی در این مورد برگزار خواهد کرد.

فراکسیون امید موافق استیضاح فانی نیست/ دادستانی در جریان توهین به رئیس‌جمهور ورود کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا عارف نماینده مردم تهران، ری، شمیران و اسلامشهر در حاشیه صحن علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به توهین‌هایی که نسبت به رئیس جمهور انجام می‌شود، گفت: باید حرمت همه افراد حفظ شده و مسئولان رعایت کنند زیرا همه در یک حکومت ارزشی و اسلامی مشغول هستیم.

وی ادامه داد: اگر این مسائل ادامه داشته باشد، وظیفه دادستانی است که به موضوع ورود کرده و برخورد کند.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی پروژه عبور از روحانی را مطرح کرده‌اند نظر شما در اینباره چیست؟ گفت: از هر شخصی که این موضوع را مطرح کرده این سوال را بپرسید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری گفت: ما مسیری را که از سال 92 شروع کرده‌ایم، با جدیت ادامه می‌دهیم لذا در این مسیر نه از روحانی و نه علاقمندان به انقلاب عبور نمی‌کنیم.

وی در ادامه در واکنش به اظهارات روز گذشته باهنر در مورد شروط رفع حصر و نپذیرفتن میرحسین موسوی نیز گفت: بنده از این پیشنهاد اطلاعی ندارم، اما این مطالبه‌ در نسل سوم و جوانان مطرح است و این امر جزو وعده های رئیس جمهور بوده، اما باید در یک فضای صمیمانه و خوب حل شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با فراکسیون امید، تصریح کرد: فراکسیون امید بخشی از جریان اصلاحات و از حامیان دولت است، جلسه ای از سوی هیأت رئیسه فراکسیون امید با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده بود که این شورا خواهان بازنگری در ساختار خود است و اگر فراکسیون امید نظری دارد می‌تواند در این امر کمک کند.

عارف ادامه داد: اکنون آسیب‌شناسی‌های لازم انجام شده و امیدواریم طی هفته‌های آینده چگونگی حضورمان در انتخابات 96 مشخص شود.

وی همچنین در واکنش به برخی کارشکنی‌هایی که در سال آخر فعالیت دولت انجام می‌شود، گفت: باید همگان بسیار فراتر از انتظار و حتی بر خلاف سلایق خود، قانون را رعایت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش با اشاره به درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: فراکسیون امید فردا جلسه‌ای با "فانی" خواهد داشت تا در جریان فعالیت‌های وزیر قرار گیرد،‌ همچنین فراکسیون امید کمیته‌ای را تشکیل داده تا محورهای صحبت با وزیر آموزش و پرورش را مشخص کند، امیدواریم فردا به نتایج خوبی برسیم.

وی تأکید کرد: فراکسیون امید موافق استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیست و باید بر اساس تفاهمی که با دولت داریم به نتایج مشترکی برسیم اما ما هنوز در این زمینه موضع‌گیری دولت را نمی‌دانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، عارف ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
یکی از اشتباهات دکتر روحانی سپردن سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش به اقای فانی است که عملکرد بسیار ضعیفی در این وزارتخانه دارند،، و باعث ریزش رای های دکتر روحانی در انتخابات آتی خواهد شد حتماً
آخرین اخبار