خدادادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی/فیش های نجومی بررسی می شوند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پدیدار شدن فیش های نجومی به دلیل نبود قانون شفاف و عدم نظارت بر برخی از عوامل اجرایی است.

ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی/فیش های نجومی بررسی می شوندسلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پدیدار شدن فیش های نجومی به دلیل نبود قانون شفاف و عدم نظارت بر برخی از عوامل اجرایی است که به طور حتم این بی برنامگی ها باید کنترل شود.

وی تصریح کرد: تعداد فیش های نامتعارف و نجومی خیلی زیاد نیست، اما به دلیل حساسیت مردم، کمیسیون اجتماعی در پی برگزاری جلسات با مسئولان و کارشناسان برای ارائه راهکارهای اساسی و کنترل این قبیل معضلات تشکیل می شود.

خدادادی ادامه داد: در نظر گرفته شدن بیش از 30 عنوان در فیش های حقوقی(حق اولاد، مسکن، لباس، مسافرت...) برای برخی از مسئولانی که حقوق های نجومی آن ها منتشر شده است، بی عدالتی بوده که کمیسیون اجتماعی در نظر دارد تمامی این موارد را رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد 2 طرح ساماندهی حقوق های دریافتی نامتعارف و شفاف سازی دریافت ها پس از انجام کار کارشناسی و بررسی های دقیق رسیدگی شده و اجرای آن در دستور کار قرار گیرد.

خدادادی گفت: همچنین در این جلسات قرار است برنامه هایی برای حداقل بگیران تدوین شود تا این قشر نیز بتوانند زندگی خود را سر و سامان دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
ببینیمو تعریف کنیم
آخرین اخبار