برد مقتدرانه گیتی پسند مقابل دبیری مدعی/ خط و نشان لك برای مدعیان

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری تاسیسات دریایی و حفاری و گیتی پسند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با برگزاری هفته چهارم لیگ برتر و صدرنشینی گیتی پسند با حداكثر امتیازات لیگ برتر فوتسال به تعطیلی درازمدت رفت. 

گیتی پسند اصفهان ٣ - دبیری تبریز٣

در حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان كه امسال با رضا لك نتایج درخشانی كسب كرده است، مقابل تیم دبیری تبریز قرار گرفت كه به نسبت دیگر تیمهای مدعی شرایط مناسبی داشت. این بازی با شروع توفانی گیتی پسند و زدن گل اول اغاز شد تا تبریزی حا حسابی شرایط دشوار بازی را درك كنند. در ادامه و بعد از زدن دو گل دیگر دبیری ها فشار را بر گیتی پسند افزودند و توانستند با زدن یك گل با نتیجه سه بر یك به رختكن بروند. در نیمه دوم بازی هم تیم گیتی پسند با بهره گیری از بازیكنان با تجربه اش ترانست برتری خود را حفظ كرده و با برتری ٦-٣  با ١٢ امتیاز كامل از چهار بازی به تعطیلات وارد شود. 

تاسیسات دریایی تهران ٤- شهرداری ساوه ٣ 

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در هفته چهارم موفق شد به سختی از سد شهرداری ساوه عبور كند. تاسیساتی ها كه لیگ را با باخت مقابل ارژن شروع كرده بودند برای دومین هفته متوالی مقابل حریفانشان به سختی و میلیمتری برنده شدند تا با وارد شدن به تعطیلات فرصت بازسازی تیم را داشته باشند. در این بازی شهرداری ها بازی را بهتر اغاز كردند و به گل اول رسیدند اما تهرانی ها با بازگشت شمسایی با تخربه تر عمل كردند و توانستند با برتری به بازی خاتمه دهند.

حفاری اهواز ٤ - طرح و توسعه الوند قزوین صفر

تیم فوتسال حفاری اهواز موفق شد با برتری قاطع از سد حریف ناشناخته خود بگذرد. در هفته چهارم سرانجام از تیم طرح و توسعه الوند قزوین رونمایی شد و این تیم فعالیتش را در لیگ برتر اغاز كرد. حفاری ها در این دیدار با برتری در مالكیت و روند بازی مسلط بودند و موفق شدند با برتری چهار گله خود نه امتیازی شوند و در رتبه های بالایی جدول قرار بگیرند.

مقاومت البرز ٣ - ارژن شیراز یك

سربازان لیگ برتری كرج در هفته چهارم به حسرت امتیازگیری خود پایان دادند. مقاومتی ها كه هر سه هفته شایسته امتیاز بودند و با اختلاف یك گل باخته بودند در این هفته ارژن شیراز را مغلوب كردند تا با روحیه مناسب به تعطیلات بروند. ارژنی ها هم با وجود شروع فوق العاده در ادامه كمی افت كردند و حالا فرصت دارند به وضعیت خود سامان دهند. 

شهروند ساری ٣  - یاسین پیشرو قم  ٢

تیم فوتسال شهروند ساری در خانه موفق شد سه امتیاز دلچسب كسب كند. در این دیدار این تیم یاسین پیشرو بود كه از حریف پیش افتاد و برنده نیمه اول بود. یاسینی ها در نیمه دوم هم از حریف پیش بودند و در حالی كه هود را برای جشن اماده میكردند  غافلیگیر شدند و در كمتر از یك دقیقه سه امتیاز بازی را از دست داد. پنالتی دوم مرتضوی و اشتباه مدافع یاسین یك برد حماسی برای ساروی ها به ارمغان اورد.

اذرخش بندرعباس یك - دانشگاه ازاد تهران یك 

تیم های پایین جدولی اذرخش و دانشگاه ازاد تهران در بندرعباس به مصاف هم رفتند و در حالی كه هر دو تیم به خصوص میزبان به تصمیمات داوری معترض بودند بازی با تساوی به پایان رسید تا هر دو تیم با امتیاز به كار خود پایان دهند. 

مس سونگون ورزقان ۲ – ۲ فرش آرا مشهد

گلزنان: مهرداد جابری، علی ابراهیمی (مس سونگون ورزقان) رحمان سارانی، شهرام شریف زاده (فرش آرا مشهد)

جدال مس سونگون و فرش آرا مشهد درتبریز با تساوی به اتمام رسید تا مسی های در حاشیه رفته، دو امتیاز خانگی را از دست بدهند و مشهدی ها با یک امتیاز به خانه بازگردند. این دیدار که با برتری فرشی ها آغاز شد در پایان نیمه نخست با تساوی یک یک به اتمام رسید، اما در نیمه دوم باز هم فرش آرا به گل رسید تا سونگونی ها در آستانه شکست قرار بگیرند. 

در ادامه و حملات مسی ها به روی دروازه فرش منجر به گل تساوی شد تا مس بازنده این بازی نباشد هرچند که دو امتیاز خانگی را از دست دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار