موضع رسمی فدراسیون کشتی پیرامون نتایج فرنگی کاران در المپیک؛

بنا سرمایه کشتی است و ما در کنار او هستیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا سرمایه کشتی ایران است و ترديد نداشته باشيم که او برای افتخار آفرینی ورزش ملی کشور در المپيك با تمام وجود تلاش کرده است. ‎

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید بنی تمیم در خصوص نتایج تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک ریو، اظهارداشت: قطعا محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، به همراه اعضای کادر فنی و کشتی گیران با تمام وجود برای کسب نتیجه مطلوب در المپيك تلاش خود را بکار بسته بودند.
 
وی ادامه داد: موضع رسمی فدراسیون کشتی قدرداني از زحمات و تلاش هاي محمد بنا و قهرمانان تيم ملي كشتي فرنگي است.
 
بنی تمیم خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو صاحب دو مدال برنز شد که شمار مدال های ما را در كشتي فرنگي در المپیک ها به عدد هفت رساند.هرچند همه معتقديم  این تيم  لایق مدال های خوشرنگ تر و بیشتر بود؛ اما ذات ورزش با پیروزی و شکست همراه است.
 
وی در پایان گفت: نتایج و عملكرد كشتي فرنگي در المپیک 2016 با توجه به انتظارات مردم، برای کسب نتايج بهتر، در رویدادهای پیش رو، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اما به هرحال و تحت هر شرايطي سرمايه هاي فني بزرگ كشتي كشور بايد حفظ شوند و همه ما در مجموعه فدراسیون کشتی در کنار محمد بنا قرار داریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشیدبه محمدبناوکشتی گیران تیم ملی کشتی گیران تمام تلاش خودراکردنددلیل اصلی باخت ماناداوری هابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
من از جناب آقای بنا انتظار نداشتیم که گریه کنند و دل ما را بدرد بیاورند ایشان مربی بزرگی هستند و امکان اشتباه هم دارند ولی به نظر من بزرگترین دلیل شکست را اولین باخت مان یعنی دلاور مرد ایران زمین سوریان می دانم در هر صورت ورزش هست و شکست یکی از شیرینیهای آن سربلند باشی ایران و بنا و سوریان و سلیمی دلاور
Germany
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
با توجه به سابقه درخشان جناب آقای بنا باید دید دلایل این ناکامی ها از کجاست.بلا شک ایشان یکی از برجسته ترین مربیان کشی فرنگی جهان هستند. و مربیگری در این سطح مطمئناً کار دشواری است و برخلاف نتایج دور قبلی المپیک حالا میشود گفت تداوم مدال آوری در المپیک به مراتب مشکلتر است و حالا این چالشی است که باید دید آقای بنا میتواند دوباره به اوج گیری کشتی فرنگی کشوران کمک کند یا خیر.
آخرین اخبار