راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با معجزه "آب برنج"

با تهیه یک کرم خانگی طبیعی می توانید جوانی را به پوستتان بازگردانید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، چینی‌ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت، زیبایی و جوانی آن ها به خصوص در سنین پیری تاثیر خارق العاده ای دارد.

برنج حاوی یک ماده قدرتمند به نام "اسکوالین و اسید لینولئیک" است. این اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می شود. اسکوالین پوست را از آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند.

علاوه بر این،روغن سبوس برنج باعث کاهش سطح کلسترول و کمک به سلامت قلب شما می شود همچنین حاوی میزان فراوانی ویتامین E است که فواید آن برای سلامتی بدن ثابت شده است.

این دستور غذایی ژاپنی به طور قابل توجهی و تنها در یک هفته جوانی پوست شما را جوان می کند همچنین چین و چروک ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی و درخشش پوست شما شده و 10 سال جوانتر به نظر می رسید.

عناصرتشکیل دهنده:
3 قاشق غذاخوری برنج
1 قاشق غذاخوری عسل
1 قاشق غذاخوری  شیر

دستورالعمل ها:
ابتدا برنج را برای حدود 2 دقیقه پخته و آب برنج را برای استفاده های بعدی نگه داری کنید،سپس برنج پخته شده  را با یک قاشق غذاخوری شیر گرم و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید.

صورت خود را به خوبی بشویید و این ترکیب را  مانند  ماسک بر روی پوست خشک خود قرار داده و اجازه دهید تا زمانی که خشک شود بر روی پوستتان باقی بماند حال صورت خود را با آب برنج پخته شده آبکشی کنید.

آب برنج و خواص آن:
آب برنج دارای خواص مفید زیادی برای پوست است و بهبود جریان خون و ازبین بردن چین و چروک از فواید ان است.

علاوه بر این موارد آب برنج به کاهش التهاب، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک می کند به همین دلیل توصیه می شود که شما این روش را حداقل یک باردر هفته تکرارکرده و نتایج شگفت آور آن را ببینید.

منبع:healthyfoodteam


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام من پوستم سبز ه هست ولی به تازگی ۵ ماه هست که خیلی سیاه شدم وپیر شدم وچروکداره صورت میگیره
United States of America
سهیلا
۲۲:۳۴ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ویتامین ای بخور روزی یه دونه و ماسک پودر جوونه گندم با ماست رو پوستت بذار خودم تجربه دارم من 48 سالمه ولی هنوز هیچگونه چروک ندارم و حدودا 15 ساله که گاهی این کارو می کنم .
Afghanistan
سلمان
۱۷:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام به همه شما
من پوست صورتم دچار خرابی شده ...میشه به من راه درمان را بیان کنید.
با تشکر
Afghanistan
معراج الدین
۱۱:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما تاهنوز آب برنج استفاده نکدیم اما تثیر مثبت آنرا نمیدانیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
سلام من ۳۲ سالمه اما بخاطر شکستی که توی ازدواج داشتم و جریانات دادگاه و گریه ها و غصه های بسیارم پوست صورتم خیلی شکسته و پیر شده یعنی ۱۵ سال پیرتر نشون میدم.خیلی ممنون میشم اگه کسی راه حلی بهم بده که پوستم به حالت قبلی ام برگرده.خیلی اعتماد به نفسم بابت این موضوع پایین اومده.
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۲:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
با سلام ، خیلی ناراحت شدم ، اما نگران نباش ، مادر منم موقع طلاق اینجوری شده بود ، تا میتونی میوه و ژله بخور ک آب بره زیر پوست صورتت و طراوتش برگرده ، صابون زردچوبه شفاف کننده عالیه ، ماست و خیار به پوستت زیاد بمال ب عنوان ماسک ، و صورتت رو روزی 5 دیقه با دست ماساژ بده رو به بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
خیلی خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
عالی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
برنج رو نشوریم؟ همون جوری 2 دقیقه بذاریم رو گاز بدون شستن؟
آخرین اخبار