حمیدرضا آذرنگ:

«چرخ فلک» بازگو کننده مسائل اجتماعی بود

«چرخ فلک» درامی ساده، صمیمی و در عین حال پرعمق بود و کارگردانی نازنین داشت.

حمیدرضا آذرنگ، بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دلیل ایفای نقش در سریال «چرخ فلک» گفت: این سریال در وهله اول قصه‌ای داشت که بازگو کننده شرایط اجتماعی بود و کمتر به این موضوعات پرداخت شده، درامی ساده، صمیمی اما پر عمق بود و این برای من جذاب بود.

وی در رابطه با همکاری‌اش با کارگردان این سریال گفت: این اثر کارگردان نارنینی داشت، عزیز الله حمیدنژاد توانایی‌اش در کارگردانی اثبات شده است و بسیار خوشحالم که در کنارش بودم.

آذرنگ درباره‌ی چگونگی ایفای این نقش با کاراکتری متفاوت، بیان کرد: اگر قرار باشد برای رسیدن به  نقش کاری کنم، بیشتر از نقش فاصله می‌گیرم، من نقش را باور کردم و این یعنی ایمان به خود، وقتی به خود ایمان داشته باشی به شخصیت هم نزدیک می‌شوی و باورپذیری به بهترین شکل اتفاق می‌افتد.

بازیگر «عادت نمی‌کنیم» درباره کیفیت سریال‌های اپیزودیک گفت: خوب و بد ساختن از این دست سریال‌ها بستگی به میزان جذابیتش دارد، وگرنه ساختن آنها مقوله سختی است و باید در هر قسمت با مخاطب ارتباط برقرار کرد، به هر حال در کار تصویر به خصوص تلویزیون، تنوع داشتن و رنگارنگی نیاز است.

وی ادامه داد: سریال «چرخ فلک» با این که اپیزودیک است اما این اپیزود ها با نظمی خاص به هم مرتبط می‌شوند و با ورود آدم‌ها از یک قصه به قصه‌ای دیگر می‌‎روند.

آذرنگ در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ایفای نقشی کوتاه در آخرین ساخته مسعود کیمیایی، «قاتل اهلی» هستم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار