حملات هوایی کوبنده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در مناطق مختلف این کشور هدف حملات هوایی قرار داد و حمایت مناسبی را برای نیروی زمینی فراهم آورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الوطن سوریه، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: جنگنده‌ها و بالگردهای ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست‌های جبهه النصره و آنچه جیش الفتح نامیده می‌شود را در حومه حلب، ادلب، حما، حمص و دیرالزور هدف قرار دادند.

این منبع بیان کرد: نیروی هوایی سوریه در ساعات گذشته 46 بار و بالگردها 26 بار، مراکز تجمع گروه‌های تروریستی را هدف قرار داده‌اند و از نیروهای زمینی در جبهه‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

حملات هوایی ارتش سوریه به انهدام تعدادی از ادوات و خودروهای جیش الفتح در اطراف دانشکده‌های نظامی در جنوب غرب حلب و مراکز تروریست‌های جبهه النصره در شیخ سعید حلب منجر شد.

در محور سراقب حلب نیز، حملات هوایی به تروریست‌ها به انهدام یک ستون زرهی منجر شد. ده‌ها تروریست در دیرحافر، حمیمه، رسم الکما، رسم حرمل، تل بیجان در حلب و حومه آن به هلاکت رسیدند.

منبع نظامی سوری گزارش داد: در حومه ادلب، جنگنده‌های ارتش سوریه ستونی از خودروهای افراد جیش‌الفتح را در ورودی شهر ارمناز هدف قرار دادند.

در حومه حمص در روستای غنطو، یک انبار مهمات و در روستای زعفرانه یک انبار سوخت تروریست‌های جبهه النصره در حملات هوایی منهدم شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار