کرمانشاه؛

قدردانی دادستان انقلاب از مجاهدت سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج)

دادستان انقلاب از مجاهدت و هوشیاری سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در پی انهدام یک تیم تروریستی وابسته به داعش در کرمانشاه که با مجاهدت سربازانگمنام حضرت ولی عصر (عج) و همکاری نیروی انتظامی استان صورت گرفت، ضمن قدردانی از اینافراد، هشدارهای قضایی و امنیتی خاصی را نیز برای مردم داشت.

مجتبی ملکی گفت: همین مسأله و توان و اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی خارچشم دشمنان و بدخواهان نظام است و چون نمی توانند از این دیوار دفاعی عبورکنند به ناجوانمردانه ترین شکل این اقدامات در خیال باطل خود می اندیشند که نمونه های آن را در کشورهای مختلف و در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع آنها مشاهده می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: اگر چه به فیض الهی این آرزو را به دست نیافتنی ترین آرزو برای معاندین کوردل و اربابان زخم خورده آنها تبدیل کرده و خواهیم کرد اما لازم است مردم هم هوشیارانه و هر کدام با دغدغه و حساسیت خردورزانه و برخاسته از تعهد دینی، انقلابی و ملی خود در پایش امنیتی محیط اطراف خود هرگونه تحرک، آمد و رفت، اسکان، خرید و فروش و ... غیر معمول را با نهایت سرعت و دقت به مراجع امنیتی، قضائی و انتظامی اطلاع دهند تا آنگونه که تا امروز اتفاق افتاده، این هبستگی نظام و ملت سد نفوذناپذیر هر توهم و توطئه ای از سوی اجانب و بدخواهان مردم باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.