قم؛

4 مصدوم در آتش سوزی استان قم

جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: طی 72 ساعت گذشته 28 مورد آتش‌سوزی در قم رخ داده که منجر به مصدوم شدن 4 نفر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ 28 عملیات از 75 عملیاتی که طی سه روز گذشته توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام شده است، شامل عملیات‌های اطفاء حریق می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: عملیات‌های اطفاء حریق که در سه روز گذشته توسط نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم انجام شده است شامل حریق چهار منزل، دو پیک‌نیک، هفت انبار ضایعات، دو مغازه، چهار درخت، فضای سبز، باغ، کولر، سیلندر گاز، انبار جارو، هود آشپزخانه، ترانس برق و خودرو می‌شود.

وی افزود: عملیات‌های ایمن‌سازی سه روز گذشته شامل قطع 6 آژیر، صید زنبور، بازگشایی 10 درب قفل شده، صید مار، مهار نشست سوخت خودرو، رهاسازی گربه و ایمن‌سازی خودرویی که درون جوی آب سقوط کرده بود، می‌شود.

جعفری در ادامه از مصدوم شدن چهار نفر در سانحه آتش‌سوزی مغازه اگزوز‌سازی واقع در بلوار یادگار امام خبر داد و عنوان کرد: بر اساس شواهد موجود، علت آتش‌سوزی رعایت نکردن نکات ایمنی در حین کار در مغازه بوده است، پس از به وجود آمدن حریق در خودروی درون مغازه، کم‌کم آتش کل فضای مغازه را در بر می‌گیرد.

جعفری عنوان کرد: مصدوم شدن یک نفر در سانحه تصادف دو دستگاه تریلی در بلوار خدا کرم و همچنین مصدوم شدن یک نفر دیگر در سانحه تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه وانت‌بار در قلعه کامکار  رخ داده بود که با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی در محل وقوع سانحه، مصدومان این دو سانحه از محل حادثه نجات پیدا کرده و به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.
همچنین وی در ادامه از مصدوم شدن چهار نفر در سانحه آتش‌سوزی مغازه اگزوز‌سازی واقع در بلوار یادگار امام گفت: طبق شواهد موجود، علت آتش‌سوزی رعایت نکردن نکات ایمنی در حین کار در مغازه بوده است، پس از به وجود آمدن حریق در خودروی درون مغازه، کم‌کم آتش کل فضای مغازه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سریعا تجهیزات و نیرو‌های لازم را به محل حادثه ارسال کرد، و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و ضمن اطفاء حریق، چهار مصدوم این حادثه که همگی آقا بودند را از میان آتش نجات داددند و به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.