جانشين رييس ستاد انتخابات كشور گفت: حركت در مدار قانون موجب رفع تمام شك و ترديدها شده است و در همه حال، مجريان انتخابات خود را موظف به اجراي قانون مي دانند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسنعلي نوري مديركل انتخابات وزارت كشور در مراسم كارگروه همايش توجيهي آموزشي مسئولان و كارشناسان انتخابات مجلس نهم استان هاي البرز، سمنان و قم اظهار داشت: كارگزاران انتخابات به موضوع نظرسنجي ها توجه داشته باشند و اجازه ندهند نظر سازي ها در زمان انتخابات موجبات تشويش اذهان را فراهم آورد.
مديركل انتخابات كشور بر انجام كارهاي جمعي تاكيد كرد و گفت: انتخابات يك كار جمعي است و بايد فرهنگ كار جمعي را گسترش دهيم تا بتوانيم يك انتخابات مناسب را برگزار كنيم.
وي ادامه داد: فرمانداران جلسات را با دستگاه هاي مختلف برگزار كرده و هماهنگي هاي لازم را انجام دهند تا در روز انتخابات مشكلي به وجود نيايد.
نوري ضمن تاكيد بر برگزاري سالم و به دور از حاشيه انتخابات مجلس گفت: نمي گذاريم قطار انتخابات از ريل قانون جدا شود و نسبت به اين امر اهتمام دائم داشته و با تمام توان در اين امر تلاش خواهيم كرد.
/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار