مندیتا: پیام لالیگا را به مردم ایران می رسانیم

کاپیتان سابق تیم فوتبال والنسیا اسپانیا هدف ستارگان سابق لالیگا از حضور در ایران را رساندن پیام لیگ اسپانیا به مردم ایران خواند.

گایزگا مندیتا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره حضور تیم ستارگان سابق لالیگا در ایران، بیان کرد: از استقبال ایرانی ها تشکر می کنم. لالیگا در بالاترین سطح دنیای فوتبال قرار دارد و ما برنامه داریم با سفر به نقاط مختلف دنیا، پیام لالیگا را به فوتبالدوستان منتقل کنیم.

وی درباره شناخت از فوتبال ایران، گفت: من چند بازی تیم ملی ایران را دیده ام اما آشنایی دقیقی با فوتبال ایران ندارم. سال گذشته هم به ایران سفر کرده ام و مقابل بازیکنان ایرانی بازی کردم.
مندیتا در مورد شناخت از بازیکنانی چون نکونام و شجاعی، اظهار داشت: بازی های نکونام را در لایگا دیده ام. وی در دیدار سال گذشته ستارگان فوتبال جهان با بازیکنان ایرانی هم  شرکت کرد و فوتبالیست بزرگی است.

وی درباره آینده فوتبال ایران و این که آیا احتمال دارد تیم ملی کشورمان در سال های آتی جزو بزرگان فوتبال دنیا قرار گیرد، بیان کرد: ایران مسیر سختی برای رسیدن به این هدف دارد و باید سخت تلاش کند تا بتواند در جمع مدعیان فوتبال جهان قرار گیرد.

هافبک اسبق تیم مل اسپانیا درمورد افت فاحش فوتبال ملی این کشور در سال های اخیر، توضیح داد: تیم ملی فوتبال اسپانیا در 10 سال گذشته 2 بار قهرمان یورو و یک بار قهرمان جام جهانی شده است. ما تیم خوبی داریم و این نتایج در فوتبال طبیعی است. به هر حال نسل جدید فوتبال اسپانیا هم فرصت دارد تا در آینده ای نزدیک، قهرمانی در رقابت های مهم را تکرار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار