یاسوج؛

حل مشکلات 304 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات 304 واحد صنعتی استان تا پایان سالجاری برطرف شده و همه آنها وارد چرخه تولید خواهند شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام گفت: پیش بینی می شود تا پایان سالجاری حدود چهار هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار به واحدهای تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شود.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم سالجاری بازگشت واحدهای با زیر ظرفیت به شرایط مناسب و پس از آن پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

بنام بیان کرد: واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و تعطیل و طرح های صنعتی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: طرح احیا، تکمیل و راه اندازی این واحدهای صنعتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

بنام ابراز داشت: 13 شهرک صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و زیرساخت های اولیه نیز در آنها فراهم شده است.

وی مساحت شهرک های صنعتی را بیش از یک هزار و 463 هکتار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 422 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان مستقر بوده که از این تعداد 90 واحد تعطیل است.

بنام اظهار داشت: در صورت احیای واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد زمینه اشتغال 6 هزار و 263 نفر در این استان فراهم می شود.

وی خواستار توجه جدی مدیران واحدها و شرکت های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به این طرح شد و افزود: این طرح مزیت های مطلوبی دارد که صنعتگران استان باید از آن استفاده بهینه ای کنند.

کهگیلویه و بویراحمد 740 کارخانه بزرگ، متوسط و کوچک دارد که براساس گزارش ها حدود 20 درصد آنها در سال های گذشته از چرخه تولید خارج شده اند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.