قم؛

رشد 20 درصدی تلفن های همراه و ثابت

هانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: در تلفن ثابت با افزایش 20 درصدی مواجه بوده ایم که از 440 هزار اشتراک به 600 هزار اشتراک رسیده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  در خدمات ارائه شده در روستاهای استان از مجموع 203 روستای ثبت شده 193 روستای استان قم زیر پوشش اینترنت است، هم چنین از طریق طرح یو. اس. او 54 روستا زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد که این میزان دو برابر افزایش می یابد.

هانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم بیان کرد: اپراتورها باید در مباحث محتوایی بهتر از گذشته انجام عمل کنند، اعتقاد داریم استان قم به عنوان مرکز نشر علوم اسلامی دارای محتوای فاخر است لذا این مساله باید مورد توجه قرار گیرد.

نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی با 60 غرفه و حضور دستگاه های مختلف اجرایی استان توسط  واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت، این نمایشگاه تا پنجم شهریور ماه جاری از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) در محل نمایشگاه دائمی قم دایر است.

8 شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار