شکست حامیان قطری و سعودی تکفیری‌ها در شمال سوریه؛

سیلی محکم ارتش سوریه به تروریست‌ها در ریف حلب+ نقشه و جزییات

جنوب غرب حلب در ساعات اخیر صحنه درگیری های شدید ارتش سوریه با تروریست‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها داغ ترین اخبار جبهه سوریه در حومه حلب وجود دارد و مهمترین نبردهای میدانی ارتش سوریه با تروریست‌ها در جنوب غرب حلب متمرکز است.  
 
همه امید قطر و عربستان سعودی به تروریست های جیش الفتح در شمال سوریه است تا آنها بتوانند دست کم محاصره حلب را بشکنند، البته در 24 ساعت اخیر در جنوب غرب حلب هر چه زده اند به در بسته خورده است.  
 
اخرین نقشه تحولات میدانی سوریه نشان می دهد که ارتش سوریه با کمی پیشروی از دو جبهه به پروژه های اپارتمانی 1070 و مدرسه حکمه نزدیکتر شده است.  
 
از طرف دیگر دانشکده توپخانه راموسه کاملا در تیررس ارتش سوریه قرار گرفته و نیروهای سوری و مقاومت از دو سمت فاصله ای بین 600 تا یک هزارو 800 متر با اکادمی نظامی مهم جنوب غرب حلب دارند.  
 

سیلی محکم ارتش سوریه به تروریست‌ها در ریف حلب+ نقشه و جزییات


نقشه تحولات میدانی جنوب غرب حلب همچنین نشان می دهد که ارتش سوریه از طریق دوار راموسه و معهد الصناعی کمتر از دو هزار متر با سادکوب یکی از پایگاه های اصلی تروریست های جیش الفتح فاصله دارند.  
 
منابع میدانی گزارش دادند که گسیل تجهیزات نظامی جیش الفتح به منطقه ام القرع با شکست مواجه شده و ارتش سوریه با حملات موشکی و توپخانه ای سیلی محکمی به این گروه تروریستی زده است.  
 
در ساعات اخیر حداقل دو حمله جیش الفتح به ارتش سوریه در ام القرع دفع شده و دست کم 10 دستگاه زره پوش این گروه تروریستی نابود شده است.  
 
عربستان سعودی با وجود شارژ تسلیحاتی مداوم تروریست های جیش الفتح نتوانسته به اهداف خود در شمال سوریه دست پیدا کند و این ارتش سوریه است که ابتکار عمل را در دست دارد.  
 
گزارش از محمد زرچینی  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.