متهم به قتل: شوهرم عاشق سریال جومونگ بود!

زن جوانی كه از نوروز سال قبل به اتهام قتل شوهرش با انگیزه اختلاف خانوادگی در بازداشت به سر می‌برد، روز گذشته محاكمه شد و جرمش را انكار كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوم فروردین سال گذشته بود كه مأموران پلیس تهران از مرگ مشكوك مردی جوان در یكی از بیمارستان‌های شهر با خبر و در محل حاضر شدند.

جسد متعلق به مرد 34 ساله‌ای به نام شایان بود كه به علت اصابت چاقو به سینه‌اش فوت شده بود.
 
همچنین آثار جراحت روی نقاط مختلف بدن دیده می‌شد. شهره، همسر این مرد كه او را به بیمارستان منتقل كرده بود، وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: لحظاتی قبل با شوهرم مشاجره كردم. او عصبانی شد و با چاقو خودزنی كرد. من هم او را با كمك همسایه‌ها به بیمارستان منتقل كردم، اما تلاش پزشكان برای نجات وی ثمری نداشت و او فوت شد.

 بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی مشخص شد كه ادعای شهره درباره خودزنی شوهرش درست نیست بلكه وی با ضربه چاقو به قتل رسیده است بنابراین زن 35 ساله به اتهام قتل بازداشت شد.
 
شهره گفت روز حادثه من و شوهرم در خانه تنها بودیم و حادثه به علت درگیری‌ای كه بین ما ایجاد شد، رقم خورد. با كامل شدن بررسی‌ها و از آنجا كه شواهد كافی علیه شهره موجود بود، بازپرس وی را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی روی میز هیئت قضایی شعبه چهارم دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز بعد از رسمیت یافتن جلسه از سوی قاضی عبداللهی، نماینده دادستان تهران در دفاع از كیفرخواست گفت: براساس تحقیقات قضایی شهره گناهكار است و برایش درخواست صدور مجازات قانونی دارم. پس از اینكه اولیای دم درخواست قصاص كردند، متهم به درخواست قاضی در جایگاه قرار گرفت.
 
او اتهامش را انكار كرد و گفت: من و شایان دختر خاله و پسر خاله بودیم. هشت سال قبل او به خواستگاری‌ام آمد و با هم زندگی مشتركمان را شروع كردیم. شایان رنگ‌كار بود و درآمد زیادی نداشت به خاطر همین من برای كمك به مخارج خانه در یك خیاطی كار می‌كردم.

وی ادامه داد: مدتی قبل از حادثه بود كه در لباس‌های شوهرم مواد مخدر پیدا كردم و سر این موضوع گاهی با او مشاجره می‌كردم. شهره گفت: خانواده شوهرم همیشه در زندگی ما دخالت می‌كردند؛ چراكه ما صاحب فرزند نمی‌شدیم.

وقتی در این باره اقدام كردیم، متوجه شدیم كه مشكل به شوهرم مربوط می‌شود. البته خانواده‌اش این موضوع را نمی‌دانستند و من را مقصر می‌دانستند. آنها اصرار می‌كردند شایان من را طلاق دهد تا بتواند دوباره ازدواج كند و صاحب فرزند شود.

شهره در شرح حادثه هم گفت: نوروز سال قبل بود كه تصمیم گرفتیم به سفر عید برویم. شوهرم مایل به سفر نبود، اما وقتی اصرارهای من را دید قبول كرد. او عاشق سریال جومونگ بود و سی‌دی‌هایش را گرفته بود و بیشتر وقت‌ها آن سریال را نگاه می‌كرد.

آن شب من مشغول بستن ساك‌ها شدم و از شوهرم خواستم استراحت كند، اما نشست و جومونگ تماشا كرد. ساعت 3 صبح بود كه من را از خواب بیدار كرد و گفت: از رفتن به سفر منصرف شده است. من به حرفش توجه نكردم و خوابیدم. صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم، او را به رفتن به سفر راضی كردم.

همان موقع خواهرش تماس گرفت و گفت قرار است برادرش همراه خانواده به خانه ما بیاید. من ماجرا را برای شایان توضیح دادم. او عصبانی شد و خواست با برادرش تماس بگیرم و ماجرای سفرمان را مطرح كنم كه قبول كردم.

وقتی به طرف تلفن رفتم با لگد ضربه‌ای به من زد. بعد چاقویی برداشت و نمی‌دانم چطور خودزنی كرد. من پشت سر او بودم و لحظه زدن ضربه را ندیدم. وقتی برگشت دیدم چاقو را در سینه‌اش فرو كرده است. بعد هم روی زمین افتاد.

قاضی گفت: گزارش كارشناسان پزشكی قانونی نشان می‌دهد كه ضربه خودزنی نبوده است، بلكه فرد دیگری آن را وارد كرده است. متهم گفت: من این گزارش را قبول ندارم.

قاضی عبداللهی بعد از شنیدن آخرین دفاع شهره و وكیل مدافع وی با اعضای دادگاه وارد شور شد.


منبع: مشرق

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.