بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش 30 برابری توانمندی سانتریفیوژها نسبت به قبل/گزارش جامع برجام را در صحن قرائت می‌کنیم


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:ما روی سانتریفیوژهای پیشرفته که 20 تا 30 برابر توانمندی سانتریفیوژهای فعلی را دارند، کار می کنیم و به سرعت می‌توانیم تولیدات خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که قانون مصوب مجلس و نظر مقام معظم رهبری محقق شود.


می توانیم به سرعت تولیدات خود را به گونه ای تنظیم کنیم که نظر مقام معظم رهبری محقق شود"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره توانمندی بازگشت پذیری جمهوری اسلامی به شرایط قبل از برجام گفت: بدون تردید توانمندی بالقوه ما امروز برای تبدیل شدن به مرحله بالفعل، بیش از گذشته است.

وی افزود: ما روی سانتریفیوژهای پیشرفته که 20 تا 30 برابر توانمندی سانتریفیوژهای فعلی را دارند، کار می کنیم و به سرعت می‌توانیم تولیدات خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که قانون مصوب مجلس و نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره گزارش‌های وزارت خارجه درباره اجرای برجام گفت:  دو گزارش بود که راس سه ماه به کمیسیون متبوع منتقل شد.

وی ادامه داد: به تک تک سوالاتی که به وزارت خارجه فرستادیم، پاسخ داده شد که پاسخگوی نیاز های این مقطع هست اما همچنان کم کاست های این  پاسخ ها را از همه ارگان‌های ذیربط در برجام تامین خواهیم کرد تا یک گزارش جامع در صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار