مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محسن رضایی ظرفیت رقابت با روحانی را ندارد

عضو حزب مردم سالاری گفت: محسن رضایی ظرفیت رقابت با روحانی را ندارد و حتی کسانی که تاکنون در دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند، ظرفیت رقابت با روحانی را ندارند.

محسن رضایی ظرفیت رقابت با روحانی را نداردمیرزابابا مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: محسن رضایی به دو دلیل در انتخابات آینده شرکت نمی‌کند زیرا فرهنگ رفتاری مردم ایران به این صورت است که به یک فرد دو بار نه گفته‌اند دیگر پاسخشان نه خواهد بود و احتمالا خودش این موضوع را متوجه شده است.

وی در ادامه افزود: محسن رضایی با روش تغییر رویکردی که در سال گذشته انجام داد و به سپاه برگشت نشان داد که دیگر خودش را از وادی سیاست دور کرده است.

عضو حزب مردم سالاری درخصوص رویکرد اصولگرایان نسبت به حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: محسن رضایی هیچگاه به طور کامل با اصولگرایان همسو نبوده و با آنها زاویه داشته و همچنین با سیاست‌های اقتصادی آنها موافق نبوده است.

مطهری نژاد درخصوص ظرفیت رقابت محسن رضایی با روحانی گفت: محسن رضایی ظرفیت رقابت با روحانی را ندارد و حتی کسانی که تاکنون در دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند، ظرفیت رقابت با روحانی را ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان نسبت به حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری این رویکرد را دارند که وی به نفع نامزد اصلح آنها کنار برود و هیچگاه رضایی را به عنوان نامزد اصلی خودشان معرفی نمی‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، اصولگرایان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار