عباسی در نطق میان‌دستور؛

مجلس می‌تواند دولت را در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار دهد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: مجلس باید در رأس امور باشد.

مجلس می‌تواند دولت را در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار دهد/باید ضمن رعایت مصالح نظام، رو به جلو حرکت کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "اسدالله عباسی" نماینده رودسر و املش، در نطق میان دستور صحن علنی امروز(9 شهریور ماه) مجلس گفت: مجلس باید به طور واقعی در رأس امور باشد. قانون باید متقن و برگرفته از دیدگاه‌های کارشناسانه و بدون تعارض باشد.

وی ادامه داد: باید مراقبت باشیم که سرلوحه کار‌های ما بیانات مقام معظم رهبری و قانون اساسی باشد. مجلس می‌تواند دولت را در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار دهد.

نماینده مردم رودسر و املش، ضمن اشاره به وضعیت اشتغال جوانان گفت: ما در رابطه با حل معضل اشتغال چه کردیم؟ در اقتصاد مقاومتی چه روندی را در پیش گرفتیم؟ ما باید عمل کنیم هم اکنون بزرگترین مشکل ما مواجهه با تحصیل‌کردگان بیکار است؛ افرادی که دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترا هستند و خواهان تبدیل علم خود به ثروت می‌باشند.

عباسی اظهار داشت: مجلس باید در مقابل جریان‌ها معارض با نظام با سختی بایستد و واکنش شدیدی نشان دهد. ما در برابر نظام، ملت، شهدا و قانون اساسی متعهد هستیم.

نماینده مردم رودسر و املش، ضمن اشاره به برنامه ششم توسعه ادامه داد: برنامه ششم توسعه هم نقاط قوت و ضعفی دارند که باید با تلاش‌های خود، ضعف‌ها را از بین برده و دولت نیز در این مسئله نباید فرار رو به جلو کند.

وی، با اشاره به وضعیت نفتی شمال کشور گفت: بنده از وزیر نفت سوال می‌کنم که چرا برداشت نفت از شمال کشور پیگیری نمی‌شود؟نکند اعمال و رفتار مدیریتی، باعث به وجود آمدن عسلویه دوم در شمال کشور شود. ما باید نفت شمال را استخراج کنیم باید این رکود از بین برود و باید سایت نفتی خزر راه‌اندازی شود. ما باید ضمن رعایت مصالح نظام، رو به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قانون ، مجلس ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار