مقدسی در نطق میان‌دستور؛

شأن خبرنگاران در مجلس حفظ شود/ درخواست افزایش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان از دولت

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: حرمت خبرنگاران؛ چه به صورت جدی یا شوخی شکسته نشود زیرا آن‌ها مشاورانی امین هستند.

شأن خبرنگاران در مجلس حفظ شود/ درخواست نماینده مردم اراک از دولتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سیدمهدی مقدسی" نماینده اراک در مجلس، در نطق میان‌دستور صحن علنی امروز(چهارشنبه 10 شهریور ماه)، با اشاره به اینکه باید حرمت خبرنگاران در مجلس حفظ شود، اظهار داشت: حرمت خبرنگاران؛ چه به صورت جدی یا شوخی شکسته نشود زیرا آن‌ها مشاورانی امین هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه به بخش صنعت استان اراک همچون شرکت آلومینیوم‌‌سازی و هپکو و ماشین‌سازی گفت: استان مرکزی، یک میلیون و 450 هزار نفر جمعیت دارد که 900 هزار نفر آن‌ها کارگر هستند و لزوم توجه به مشکلات این قشر، ضروری است.

مقدسی ادامه داد: اختصاص اعتبارات لازم برای جاده اراک - خنداب و اتصال کمیجان به محور همدان - ساوه و همچنین توسعه و تکمیل بیمارستان‌های ولیعصر و آیت‌الله خوانساری لازم است.

وی با اشاره به اینکه شهر اراک به عنوان قلب صنعتی کشور، با حداکثر 40 درصد ظرفیت خود کار می‌کند، به وزیر صنعت و معدن درباره تکمیل طرح‌های اقتصاد مقاومتی تذکر داد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، همچنین از دولت خواست مطالبات کشاورزان را پرداخت کند و حقوق فرهنگیان و بازنشستگان را افزایش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
خبرنگارها نباشن این مدیراو مسولین هرکاری بخوان میکنند مثل حقوقهای نجومی و رانت هوای خبرنگارهای عزیزو زحمت کش و مفیدو داشته باشین
آخرین اخبار