یزد؛

اقدام به جذب دانشجو در مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی یزد

مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، جهت ترم مهر ماه اقدام به جذب دانشجو کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان یزد گفت:  این مرکز برای ترم مهر ماه در رشته های مختلف مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو کرده است.

فاطمه دانش یزدی افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های مدیریت گردشگری، هتلداری، طلا و جواهر و در مقطع کارشناسی هتلداری و گردشگری دانشجو جذب می کند.

وی تصریح کرد: از مهمترین شرایط و تسهیلات ویژه تحصیل در این مرکز، شهریه پایین و  تقسیط بندی آن  و ارائه مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی استان یزد گفت: رشته های طلا و جواهر در مقطع کاردانی و رشته هتلداری در مقطع کارشناسی برای اولین بار در استان ارائه شده است و امیدواریم با توجه به سند چشم انداز سال 1400 و اهمیت گردشگری در استان یزد، در تربیت نیروی ماهر گامی مؤثر برداشته شود.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: علاقمندان به ثبت نام و تحصیل در رشته های فوق می توانند از سایت رسمی سازمان آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org اقدام و یا جهت مشاوره و ثبت نام حضوری به مرکز میراث فرهنگی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار