به دنبال صحبت‌های نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره دارو‌های تاریخ گذشته هلال احمر،‌ رئیس سازمان تدارکات این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال صحبت‌های نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره دارو‌های تاریخ گذشته هلال احمر،‌ رئیس سازمان تدارکات این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

فلاح، رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز افزود: این موضوع حقوق های نجومی به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که سازمان بازرسی ضمن اینکه همسایه ما هست، در سازمان ما نیز نماینده مستقر دارد و دوستان می توانند از سازمان بازرسی سوال کنند.

وی ادامه داد: حقوق ها بر اساس قانون پرداخت می شود و حقوق خارج از عرف هم نداریم چه برسدبه نجومی.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در مورد موضوع داروهای تاریخ گذشته گفت: هرکس ادعایی دارد باید آن را ثابت کند. این حرفها با اهداف خاص برای خارج کردن هلال احمر از چرخه دارویی کشور مطرح می شود.

فلاح یادآور شد: تمام سیکل چرخش دارو در هلال احمر زیر نظر مسئول فنی انجام می شود و تا او امضا نکند، داروییی وارد یا خارج نمی شود.

وی همچنین در مورد نقش دلالان گفت: در مجموعه ما دلالی وجود ندارد اما من مسئول دلالی خارج از سازمان خود نیستم و نمی دانم در خارج از سازمان چه اتفاقی میفتد.

گفتنی است، نماینده مردم رشت در مجلس دهم پیشتر صراحتاً خطاب به دبیرکل  هلال احمر کشور  گفت: «ما چهار سال در این مسندیم و چهار سال با آنها برخود خواهیم کرد هلال احمر اگر بخواهد این خطا را انجام دهد چهارسال زیر ذره بین خواهد بود و مدیرش قطعاً نمی تواند کار کند قطعا ما به رئیس جمهور شکایت خواهیم کرد و گلایه خودمان را به رئیس جمهور خواهیم رساند و این توهین به مردم گیلان را به سادگی  نخواهیم گذشت.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار