پیام فیس‌بوکی شگرت درباره شرایط روحی تیم ملی افغانستان در لبنان

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در پیامی که در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است در خصوص شرایط روحی و فنی تیم ملی فوتبال افغانستان در ادوی لبنان نوشته است.

پیام فیس بوکی شگرت درباره شرایط روحی تیم ملی افغانستان در لبنان
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، شگرت از مصدومیت حمیدالله وکیلی خبر داده است و گفته است با وجودی که تیم لبنان از لحاظ کیفی نسبت به افغانستان تیم برتری است، اما وی امیدوار است تا تیمش بتواند نمایش خوبی در مقابل این تیم داشته باشد. شگرت همچنان میگوید هدفش صعود به جام ملت های آسیا است.

متن آقای شگرت در صفحه فیس بوکش:

 بعد از تقریبا ۵ ماه دوباره با تیم ملی برنامه ها را شروع کردیم. به صفت یک مربی ملی برای من بسیار مهم است تا بازیکنان را ببینم، با آنها صحبت کنم و در کنارشان تمرین کنم.

بعد از بزرگترین موفقیت یا دستاوردمان درمسابقات مقدماتی، ما یک تاریخ جدید را رقم زدیم و آن حضور در دور نهایی مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا است.

در ۲۹ مارچ ما در برابر سنگاپور بهترین بازی مان را به نمایش گذاشتیم. من بسیار خرسندم که دوباره همراه با تیم ملی فوتبال افغانستان هستم. در پنچ ماه گذشته ما با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدیم. ولی حالا ما یک بازی دوستانه با یکی از تیم های قوی آسیا یعنی لبنان داریم.

ما دیدیم که تیم لبنان در مقابل اردن یک یک مساوی کرد. آنها تیمی یک دست و فوق العاده مسنجمی هستند. درست است حریف مان تیم قوی است ولی هرگز از آنها نمی ترسیم.

ما در این بازی می خواهیم به بازیکنان جدیدمان شانس بدیم. از سویی هم در طول مدت گذشته ما گزینه دیگری نداشتیم، چون در طول چند هفته گذشته با مشکلات فراوانی روبرو بودیم.

 مهم نیست که در روز مخصوص فیفا مسابقه برگزار میکنم. ما بین ۷ تا ۹ بازیکن را از دست دادیم. بعضی از آنها از طرف باشگاه های شان منع شدند، بعضی هایشان مصدوم و تعدادی هم نتوانستند که ویزا دریافت کنند و در اردوی لبنان شرکت کنند. ما امشب ما با یک اتفاق خیلی بد مواجه شدیم و آن مصدومیت حمیدالله وکیلی است که حتی مجبور شدیم او را به بیمارستان منقل کنیم.

 اما خدا را شکر که مصدومیت اش چندان جدی نبود. به هر حال وکیلی در مسابقه لبنان نمیتواند تیم افغانستان را همراهی کند. همه بازیکنان تیم از اینکه او مصدوم شد شوکه شدند.

من می خواهم از فدراسیون کشور لبنان بخاطر همکاری شان در رابطه به مصدومیت وکیلی تشکر کنم. جای دارد که از از فزیوتراپ تیم اقای عدنان کورباسیچ و مهدی لطفی که نگذاشتند مصدومیت وکیلی جدی تر شود نیز تشکر کنم. و تشکری ویژه می کنم از سرپرست تیم مان، مصطفی مهرزاد که مراقب ما بود.

 از فدراسیون فوتبال افغانستان به خاطر داشتن بهترین کارمندانی مثل مصطفی مهرزاد تشکری می کنم. و همچنین بخاطر روحیه دادن به بازیکنان، عوامل تیم، سرمربی  وهمه کادر فنی که همیشه ما را با روحیه و قوی می سازند.

 امیدوارم سال آینده مسابقات خوبی را در دور مقدماتی صعود به جام ملت های آسیا داشته باشیم، چرا که هدف مان صعود به جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است.

ما زمانی موفق می شویم که همه با هم باشیم. امشب بعد از مصدومیت وکیلی من متوجه انگیزه با هم بودن در تیم شدم. تمرینات تیم بدون در اختیار داشتن ۹ بازیکن دیگر کمی سخت و طاقت فرساست.

درست است که شاید کیفیت تیم ما اندکی از تیم لبنان کمتر باشد ولی با توجه به روحیه بالای که من در تیم مشاهده می کنم امیدوارم که بتوانیم یک بازی خیلی خوب مقابل لیبنان به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.