وعده نتانیاهو برای بازگرداندن جسد سربازی که در غزه به هلاکت رسید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد جسد نظامی صهیونیستی را که در زمان تهاجم به نوار غزه به هلاکت رسید، بازگرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه تعهد کرد جسد اوران شائول، نظامی صهیونیست را که در نوار غزه به هلاکت رسیده است، به خانواده‌اش بازگرداند.

وی در بیانیه خود اعلام کرد:" ما درد و رنج خانواده این نظامی را درک می کنیم و به تلاش‌های خود برای بازگرداندن جسد وی ادامه خواهیم داد تا بتوانیم او را مطابق با آداب و رسوم یهودی دفن کنیم."

از سوی دیگر، هرزل شائول، پدر اين نظامی صهيونيست، روز جمعه درگذشت.

اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز چهارشنبه بر تعهد خود برای بازگردان جسد این نظامی و همچنین یک نظامی دیگر به نام هادر گولدین تاکید کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: مقامات صهیونیست معتقدند این دو نظامی در جنگ تابستان سال دو هزار و چهارده در نوار غزه کشته شده‌اند؛ اما مقامات جنبش حماس که کنترل این منطقه را در دست دارند، این موضوع را همچنان مبهم نگه داشته‌اند.

در تهاجم خونین ارتش رزیم صهیونیستی به نوار غزه، که پنجاه روز ( از هشتم ژوئیه تا بیست و ششم اوت سال 2014) طول کشید، بیش از 2100 فلسطینی، که بیشترشان غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان بودند، جان خود را از دست دادند و 73 صهیونیست نیز به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز دو روز پیش  مطلبی مشابه در همین زمینه اعلام کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار