لطیفی: تاج به ماجرای دعوای کی روش و برانکو ورود کند/کی روش، برانکو را رقیب خود می داند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است مهدی تاج باید مانع از تشدید اختلافات میان کی روش و برانکو شود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بازی تیم ملی ایران با قطر گفت:همانطور که خود کی روش هم اشاره کرد بخش مهمی از فوتبال بخت و اقبال است، خوشبختانه او در کنار دارا بودن توانمندی های فنی از شانس و بخت خوبی برخوردار است. در کشورهای عربی با ورزشکاران ما برخورد مناسبی نداشتند و برد پنجشنبه شب برابر قطر برای ما نوعی عقده گشایی بود.

در بازی برگشت که در دوحه برگزار می شود کار بسیار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم اکسین البرز با اشاره به اخراج جواد نکونام در بازی با قطر اظهار کرد:به عنوان کسی که هم بازیکن تیم ملی بوده و هم مربیگری را تجربه کرده نظرم این است که این ها دو مقوله کاملا جدا هستند. جواد نکونام سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال را دارد اما باید بپذیریم که در عرصه مربیگری تجربه ای ندارد و همین موضوع باعث شد که نتواند خودش را کنترل کند و اسیر حاشیه ها شد.

وی افزود:البته من حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی را به فال نیک می گیرم زیرا او می تواند نقش یک رابط خوب میان سرمربی و بازیکنان را بازی کند اما اگر جواد می خواهد مربی موفقی شود باید کلاس های مربی گری را بگذراند چون به نظر من توانایی تبدیل شدن به یک مربی کاربلد را دارد.

کارشناس فوتبال همچنین درباره میزان شانس صعود تیم ملی به جام جهانی گفت:شاید خنده دار باشد اما من فکر می کنم ما یا از این گروه به عنوان تیم اول صعود می کنیم یا اینکه اصلا صعود نمی کنیم. گروه ما نسبت به گروهی که استرالیا،ژاپن و امارات در آن هستند راحت تر است.
هرچند حرف از صعود کمی زود است اما بازی با چین می تواند پل صعود تیم ملی به جام جهانی باشد. من بازی کره جنوبی و چین را تماشا کردم، چینی ها از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بسیار خوبی دارند و نسبت به چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند و ما باید در زمین آنها به میدان برویم بنابراین برد چین آسان نخواهد بود.

لطیفی در پایان با انتقاد از اختلاف سرمربی تیم ملی و برانکو خاطرنشان کرد:کی روش نشان داده که به همه از بالا به پایین نگاه می کند، این خبرگزاری ها و مطبوعات بودند که وی را محبوب کردند و او اکنون از محبوبیت خود سوء استفاده می کند. کی روش نه جامی آورده و نه نتایج فوق العاده ای گرفته است. از طرف دیگر برانکو در فوتبال ایران مربی پر افتخارتری محسوب می شود،چون تیم ملی را قهرمان بازی های آسیایی کرد و توانست ما را به جام جهانی ببرد اما کی روش فقط یک صعود به جام جهانی در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد:در واقع کی روش،برانکو را رقیب خود می داند و کمی نسبت به او حساس شده است. برانکو کار خاصی نکرده که عذرخواهی کند و مهدی تاج باید به این مسئله ورود کند زیرا به نظر می رسد کارلوس کی روش با همه مشکل دارد و منافع وی در این است که برای خود دشمن بتراشد اما در شرایط حساس کنونی من از همه کسانی که به سرمربی تیم ملی انتقاد دارند خواهش می کنم به خاطر مردم نگاه خود را به وی تغییر دهند و کمک کنند تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کند تا مردم خوشحال شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار