گیلان؛

ساخت فیلم کوتاه با محوریت شهدای مدافع حرم

کار ساخت فیلم کوتاه "کلاغ پر" که با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان آستارا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا با اعلام این خبر گفت:این فیلم کوتاه، داستان چند دختر بچه است که با شادی و خنده مشغول بازی کلاغ پر هستند و پس از چند لحظه کلمه بابا را بر زبان می آورند و یکی از کودکان نیز برای بالا بردن دست خود دچار تردید می شود.

ابوطالب جوان افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه که با رویکرد پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم تولید شده است بابک مجیدی، هنرمند جوان شهرستان آستارا است.

وی خاطرنشان کرد:تابلویی که مزین به نام شهید جهانگیر جعفری نیا، اولین شهید مدافع حرم شهر لوندویل، از توابع شهرستان آستارا در ورودی کوچه محل بازی بچه ها، مسیر این فیلم کوتاه را تغییر می دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خاطرنشان کرد: فریده هل عطایی، ابراهیم جنگجو، سوزان وصالی، هومن مجیدی، دینا مصطفوی، الین سنجریان، آمیتیس حسن زاده، حدیثا عظیمی، کتایون زینعلی مقدم، تارا معراجی و مهدیه موسی زاده از بازیگران این فیلم هستند.
جوان تصریح کرد: الناز سیف الهیان (دستیار کارگردان)، معین سنجریان (تصویر بردار)، سیامک حسن زاده (بازیگردان) و یاسر هژبری (مسئول کرین) از دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.