اصفهان؛

رونمایی نرم افزار تلفن همراه «روز عشق»

نرم افزار تلفن همراه «روز عشق» با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع)، نرم افزار تلفن همراه «روز عشق» با حضور سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رونمایی شد و از امروز در سه مارکت بازار، مایکت و اول مارکت قابل دسترسی است.

مصطفی زارعی مدیر موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد امروز در نشستی به مناسبت رونمایی از این نرم‌افزار در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: این موسسه نخستین مجموعه‌ای است که در حوزه اپلیکیشن تلفن همراه در اصفهان حضور فعال داشته است و تاکنون در زمینه ساخت اغلب اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی همکاری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه عملیاتی روانی جنگ نرم تقویم‌سازی از اهمیت زیادی برخوردار است که ولنتاین از نمونه‌های آن است، افزود: بر این اساس تصمیم گرفتیم تا در زمینه تقویم‌سازی‌های اسلامی فعالیت کنیم و سالروز ازدواج‌های مهم ائمه مانند پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت خدیجه (س)، امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) و شهربانو همسرگرامی ایشان، امام موسی کاظم (ع) و مادر گرامی امام رضا (ع) وهمچنین سالروز ازدواج امام حسن عسکری (ع) و نرجس خاتون مادر گرانقدر امام زمان (عج) از مهم‌ترین مواردی است که مدنظر ما بوده است.

مدیر موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد تاکید کرد: بر همین اساس اپلیکیشن «روز عشق» امروز به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) رونمایی شد که از عصر امروز از طریق برخی بازارهای موجود در فضای مجازی، قابل دسترسی و دانلود است.

وی با تاکید بر اینکه تمام نرم‌افزارهای این مجموعه رایگان است، تاکید کرد: نرم افزار روز عشق دارای دو بخش آسمانی‌ها و دو نفره است که در بخش نخست بحث‌های روایی در ارتباط با ازدواج‌ حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از زمان پیشنهاد تا ازدواج قرار گرفته است.

زارعی بیان داشت: در بخش دونفره نیز آموزش‌های پیش از ازدواج برگرفته از کارگاه‌های سازمان بهزیستی قرار گرفته است و در ارتباط با ویژگی‌هایی که در هر مرحله از ازدواج باید مدنظر باشد توضیحاتی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه امکان اشتراک‌گذاری این اپلیکیشن برای کاربران موجود است، گفت: آخر هفته جاری آپدیت جدید این برنامه با اضافه شدن بخش رابط کاربری برای دریافت نظرات مردمی به این نرم‌افزار اضافه می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی یاران جوان صیاد با پیش بینی از بازخورد خوب این نرم‌افزار اندروئید تاکید کرد: نرم‌افزار اندروئید قبلی ما با نام «چ» در روز ۳۱ خردادماه مصادف با سی و پنجمین سالروز شهادت شهید چمران رونمایی شده که تاکنون پنج هزار دانلود داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در دهه ولایت اپلیکیشنی در ارتباط با شهدای اصفهان رونمایی می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.