آمریکا مواضع داعش را در مرز ترکیه-سوریه هدف قرار داد

آمریکا با استفاده از سامانه موشکی «هیمارس» مستقر در خاک ترکیه، تروریست‌های داعش را در مناطق مرزی سوریه هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،   به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروهای آمریکایی با استفاده از سامانه موشکی هیمارس مستقر در خاک ترکیه، مواضع تروریست‌های داعش را  نزدیک مرز این کشور با سوریه هدف قرار دادند.

سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد:  ارتش این کشور روز جمعه با سامانه موشکی هیمارس، که به تازگی در ترکیه مستقر شده، یک مقر نظامی و ساختمان‌های وابسته به داعش را در سوریه هدف قرار داده است. 

 از سوی دیگر، برت مک‌گورک، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی، گفته: ارتش آمریکا با سامانه‌ای که اخیرا در ترکیه مستقر کرده است، مواضع داعش را نزدیک مرز سوریه و ترکیه مورد حمله قرار داده است.

سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا گفت: این سامانه موشکی، که با دقت بسیار بالا و در مسافت بسیار طولانی اهداف خود را هدف قرار می‌دهد، برای حمایت از عملیات ائتلاف ضد داعش در ترکیه مستقر شده است.

وی گفت: هیمارس در نوع خود در زمینه کاستن از آسیب‌های احتمالی جانبی منحصربه‌فرد است؛ چراکه در یک زاویه عالی به هدف خود اصابت می‌کند. دامنه انفجار این موشک به نسبت نتیجه آن کم است و می‌توان ازاین موشک در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
دلیل اصلی که اینکه داعش در سراسر دنیا انفجار تروریستی انجام می دهند ،فقط با حمایت شدید و رایگان حزب های شیطان سوسیالیس کومونیست صهیونیست یهودیان مجاهدین خلق منافقین می باشد ،
حملات تروریستی در فرانسه انگلستان اسپانیا ایتالیا برزیل آمریکا وغیره کار رومیانی می باشد که با دین مسیحی دین کاتولیک دین اسلام دین زردتوشتی دین تایویستم دین هندو دین سامورایی کینه ودوشمنی قدیمی دارند ،چون این دین های خوب جهان با رومیان همین حزب های شیطان جهان جنگیدن وامروز حرام زاده ها ریشه گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
تعداداین تروریستها مگر چندهزار نفرند که این همه مدت دارند میجنگند وشکست نمیخورند. مگراینکه امریکا. انگلیس فرانسه اسراییل ترکیه. همه. عربها. درخدمت انها قرارگرفته باشند. الان پهپهاد. شیمیایی. موشک. اینترنت. جاسوس. نفت. سرویسهای اطلاعاتی غرب. وعربها. و.و.وووو. دراختیار دارند. این. امکانات را چگونه جمع کرده اند
آخرین اخبار