یزد؛

دستگیر ی کیف قاپ حرفه‌ای

کیف قاپ حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در یزد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سرهنگ حسين رضایی رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق کیف قاپ و اعتراف وی به 20 فقره سرقت در نقاط مختلف شهر یزد خبر داد.
 
 
 رضایی در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درباره اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد از شهروندان که بيشتر به روش کيف قاپی و در برخی مواقع همراه با تهديد و خشونت نيز بود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي و شهرستان يزد قرار گرفت.
 
وی ضمن اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس در مناطق از پيش تعيين شده، ادامه داد: ماموران گشت شهرستان يزد روز گذشته به فردي سابقه دار مشکوک شده و او را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.
 
رضايي افزود: متهم در اداره پليس به 20 فقره سرقت به شيوه کيف قاپي از شهروندان در مناطقي از جمله؛ صفائيه، خيابان کاشانی و بلوار منتظرقائم شهر يزد اعتراف کرد.
 
سرهنگ رضايی با بيان اينکه متهم در برخي سرقت های خود به زورگيري از شهروندان و اعمال خشونت نيز اعتراف کرده است افزود: با دستور مقام قضائی، سارق روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در خاتمه يادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و پرسه زني آنها در محلات و نقاط خلوت شهر، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار