سجادی: دوچرخه سواران ایرانی باید از پیست های چوبی استفاده کنند

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای درخشش دوچرخه سواران کشورمان در میادین بین المللی باید چند پیست چوبی در کشور احداث شود.

نصرالله سجادی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ا درباره بازدید از لیگ دوچرخه سواری کشور گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. لیگ دوچرخه سواری هیجان زیادی دارد و امیدوارم با توجه بیشتر رسانه ها به این رشته، جوانان بیشتری به فعالیت در دوچرخه سواری علاقه مند شوند.

وی افزود: ایران ظرفیت بالایی در دوچرخه سواری دارد اما باید امکانات بیشتری در اختیار دوچرخه سواران گذاشته شود. برگزاری مسابقات مختلف در این رشنه یکی از ملزومات پیشرفت دوچرخه سواری است.

سجادی درمورد نارضایتی برخی از ملی پوشان دوچرخه سواری از وضعیت نامناسب پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی، بیان کرد: طبق استعلامی که از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری گرفتم، متوجه شدم که پیست آزادی تنها پیست استاندارد کشورمان است. این پیست هشت سال قبل بازسازی شده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: سعی می کنیم در آینده ای نزدیک برای درخشش ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی دوچرخه سواری، چند پیست چوبی را احداث کنیم. البته پیست های چوبی بیشتر باید در سالن های مخصوص دوچرخه سواری ساخته شود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار