اصفهان؛

احداث بیمارستان امام رضا (ع) در کاشان منتظر فروغ نگاه خیرین سلامت است

احداث بیمارستان امام رضا (ع) در کاشان منتظر فروغ نگاه خیرین سلامت و مشارکت مادی و معنوی آنها در افتخار باقیات‌الصالحاتی ماندگار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص پروژه طولانی مدت ساخت بیمارستان 280 تخته خوابه امام رضا (ع) کاشان گفت: مجری این پروژه در ابتدا مسکن و شهرسازی بود که متاسفانه هیچ اقدامی برای آن انجام نداد.

محمد حسین اعرابی،با تاکید بر اینکه حتی زمین بیمارستان را هم خود دانشگاه خریداری کرد افزود: خوشبختانه دانشگاه توانست مجوز مجری اجرای پروژه را که از سال 90 تا 94 در قانون و سازمان برنامه بودجه به نام مسکن و شهرسازی بود امسال به نام خود و زارت بهداشت و درمان بگیرد.

وی، عملیات تسطیح زمین احداث بیمارستان امام رضا (ع) در کاشان به وسعت چهار هکتار در سه فاز با هفت طبقه را یادآورشد و گفت: نقشه‌های این بیمارستان نیز به شرکت مشاور داده شده‌است.

به‌گفته‌وی، در صورت حمایت و مشارکت هر چه سریعتر و بیشتر خیرین و حتی آورده 90 میلیارد ریالی عملیات ساخت این بیمارستان می‌تواند بلافاصله آغاز شود تا از مرحله سفت کاری بیرون بیاید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تخصیص سه میلیارد تومان هزینه برای ساخت این بیمارستان را یادآورشد و گفت: خیری که افتخار مشارکت در ساخت این بیمارستان با نام متبرک امام رضا(ع) را پیدا کند علاوه براینکه باقیات‌الصالحاتی جاودانه را برای خود و نسلش ثبت‌کرده‌است توفیق و پاداشی مضاعف در انجام این پروژه با نگاه مهربان و پر از خیر و برکت و کرامت امام رئوف را در دو دنیاخواهدداشت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.