لرستان؛

برگزاری نمایشگاه کتاب لرستان مهرماه امسال در لرستان

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب طی مهر ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غلامعلی فلاح در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان به برگزاری نمایشگاه کتاب در مهرماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون تومان در دهم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی خرم آباد برگزار شود.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ۱۶ برنامه این اداره کل برای برگزاری هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در یکی از این برنامه ها که با حضور مشاور ایثارگران وزیر ارشاد برگزار می شود از ۴۳ ایثارگر لرستانی برگزار می شود.
فلاح افزود: برگزاری مسابقات کوتاه و پیامکی، برگزاری مسابقات داستان و خاطره پایان باز، برگزاری مسابقه شعر و خاطره دفاع مقدس در همه شهرستان ها و دیدار با خانواده شهدای هنرمند و فرهنگی رسانه از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
وی برگزاری مسابقه عمومی کتابخوانی و نمایش های خیابانی را از دیگر برنامه های ارشاد لرستان در هفته مقدس دانست و اضافه کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس مسابقات مقاله نویسی و خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس و نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی، خوشنویسی و گرافیک با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به وجود حدود ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال مسابقات قرآنی در موسسات فرهنگی و قرآنی سطح استان توسط ارشاد لرستان برگزار می شود.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار